Toon posts:

Waarom slotje en waarschuwing in Software Algemeen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor het topic "Programma voor simulatie electronische schakelinge" in het forum Software Algemeen, een slotje en een waarschuwing gekregen. Het slotje kan ik me enigszins voorstellen, maar waarom een waarschuwing? Er staat nergens vermeld dat ik niet naar een programma kan vragen :?
En is deze waarschuwing officiëel?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het was geen officiele waarschuwing, anders had het er wel bijgestaan ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Even voor de duidelijkheid: een waarschuwing is nooit officieel, tenzij het erbij staat :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is een waarschuwing dat als ik dit nog een keer doe, een officiële waarschuwing krijg :)
Ben ik ff blij :D
Maarreh, om software vragen mag dus niet? Ik vroeg niet om illegale software ofzo O-)

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
.idee: is het misschien handig om ter voorkoming van dit soort vragen in ieder geval voorlopig een linkje naar het banbeleid op te nemen bij het geven van al dan niet officiële waarschuwingen?

Never stop seeking what seems unobtainable...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 09 september 2001 18:22 schreef Thor-korenwolf het volgende:
.idee: is het misschien handig om ter voorkoming van dit soort vragen in ieder geval voorlopig een linkje naar het banbeleid op te nemen bij het geven van al dan niet officiële waarschuwingen?
Hhhm, of mensen nemen de moeite de faq en MF te lezen :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 21:44 schreef JvS het volgende:
Hhhm, of mensen nemen de moeite de faq en MF te lezen :o.
Tja, zo kun je het ook opvatten. Ik denk dan dat als beide 'partijen' 'concessies' doen ('t is tenslotte maar tijdelijk), het voor GoT in het algemeen een stuk beter is.

Laat ik het anders zeggen: zelfs al lezen mensen het MF, al dan niet omdat het 'lampje' ervoor brandt, dan zien ze daar geen nieuwe topics en maar liefst zes sticky topics, waar niet eens een postdatum achter staat. Men moet dus maar onthouden welke FAQ-topics er al stonden en ik vind het dan niet meer dan begrijpelijk dat er wat onduidelijkheden ontstaan.
Tja, en over het lezen van de FAQ:
:? Bannen? Kan dat zomaar dan?
Ja, dat kan, maar dat doen we alleen als iemand het erg bont maakt. Je krijgt in het algemeen eerst 1-2 waarschuwingen (in het desbetreffende topic) en blijf je het te gek maken krijg je een ban.
Daar heeft men het over waarschuwingen en daar staat niet expliciet bij dat het officiële moeten zijn... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 09 september 2001 22:33 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Tja, zo kun je het ook opvatten. Ik denk dan dat als beide 'partijen' 'concessies' doen ('t is tenslotte maar tijdelijk), het voor GoT in het algemeen een stuk beter is.

Laat ik het anders zeggen: zelfs al lezen mensen het MF, al dan niet omdat het 'lampje' ervoor brandt, dan zien ze daar geen nieuwe topics en maar liefst zes sticky topics, waar niet eens een postdatum achter staat. Men moet dus maar onthouden welke FAQ-topics er al stonden en ik vind het dan niet meer dan begrijpelijk dat er wat onduidelijkheden ontstaan.
Tja, en over het lezen van de FAQ:
[..]

Daar heeft men het over waarschuwingen en daar staat niet expliciet bij dat het officiële moeten zijn... :)
De FAQ wordt binnenkort ge-update, dan zal de nieuwe policy er ook in opgenomen worden. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1