nieuws: Minisforum introduceert zijn eerste draagbare touchscreenmonitor voor...
Mezelf even quoten:
Jerie in 'Minisforum introduceert zijn eerste draagbare touchscreenmonitor voor 209 euro'
Mezelf even quoten:
Jerie in 'Minisforum introduceert zijn eerste draagbare touchscreenmonitor voor 209 euro'
@LFranxWind volgens mij heb je je in de luren laten leggen. Ik persoonlijk hoef dit in ieder geval niet te zien bij een item van een nieuw product.Dit lijkt me AI troep of op z'n minst renders.
Het ziet er net te gelikt uit. Of nietkijk naar dit plaatje en dan de speakers: https://tweakers.net/i/nj...20314.jpeg?f=imagegallery
De rechterspeaker zit dichter bij het toetsenbord dan de linker. Deze zit zelfs deels in het toetsenbord. Bij een 'echte' Macbook zit dit links en rechts op dezelfde afstand. Daarnaast zijn de gaatjes te groot. Daar gaat dan rommel in zitten.
Ik zou ook niet kunnen plaatsen wat voor een versie deze Macbook zou zijn. De bezel doet vermoeden ergens midden jaren '10. Het zijn in ieder gevaal zeker geen ARM versies.
PS: de hand klopt ook niet. Probeer het maar eens na te doen deze houding. De middelvinger loopt niet goed over.
edit:
Het betreft minstens deze exemplaren:

:strip_exif()/i/2006620310.jpeg?f=imagegallery)
Bij foto met hand zijn de knokkels en dat vlekje aan de rechterkant van touchpad ook 'bijzonder'.
Het betreft minstens deze exemplaren:

:strip_exif()/i/2006620310.jpeg?f=imagegallery)
Bij foto met hand zijn de knokkels en dat vlekje aan de rechterkant van touchpad ook 'bijzonder'.
[ Voor 11% gewijzigd door Jerie op 10-04-2024 16:33 . Reden: Foto's ]
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.