Mensen met ervaring met Brauer kranen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannivV
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23-04-2024
Hallo allemaal,

Recent zijn wij bij de sanitairwinkel geweest om een badmeubel met waskom & waskraan samen te stellen.

Betreft een meubel van 1,20 breed met 4 lades, met een ruime wasbak met een hoogte van 13 cm.
Aangezien ik vrijwel elke dag mijn hoofd onder de kraan was, moet de kraan vrij hoog zijn, aangezien de wasbak al 13 cm hoog is.

Qua hoge kranen sprong alleen de Brauer kraan eruit qua uiterlijk.

Vandaar mijn vraag: zijn er mensen die ervaring hebben met de kranen van Brauer?
Ik kan er niet veel over vinden namelijk.

In eerste instantie wilden we voor een (Hans) Grohe kraan gaan, maar qua hogen kranen hebben ze niet iets wat echt eruit springt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-uy1x2nqnmZNIVctaVb0uvn5BA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NxmbduhlOSJcAfcXshXnGBzF.jpg?f=user_large

Alvast bedankt voor jullie ervaringen en/of tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

pietje63

RTFM

Wij hebben eea uit die serie. Medium tevreden, snel dat koper zichtbaar wordt door het zwart heen. Na klacht eenmalig vervangende elementen gekregen (zelfde winkel als jij), maar ook met mededeling dat dit volgens fabrikant normaal is.

Grootste probleem was bij douche/bad kraan waar het ijzer op ijzer is (dus logische dat het snel slijt), dat lijkt bij een wastafel minder snel het probleem te zijn

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Bennik
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 10-07-2024
*knip*
Spam is niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door tweakduke op 10-07-2024 16:15 ]

Dit topic is gesloten.