Bij mij wel, met of zonder adblocker maakt niet uitWebgnome schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 12:04:
url: review: Drie compacte keyboards met bijzondere switches
Grafieken laden niet?
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 09-04-2024 12:19 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Inmiddels lijken ze te werken, een paar minuten geleden waren ze inderdaad kapotstuk.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
We gebruiken een systeem waarop we inhoud kunnen markeren als "embargo", zodat deze niet per ongeluk online gezet wordt.
Nu kunnen we op de grafieken én het artikel een embargo zetten. Da's handig zodat we zeker weten dat we niet per ongeluk iets publiceren dat nog niet online moet. Alleen kan het dan wel zijn dat het artikel niet (meer) onder embargo staat, maar de grafieken wel. Dan krijg je als bezoeker dus stukke grafieken...
In dit geval was het ons ook al opgevallen, en heeft @willemdemoor het embargo van de grafieken gehaald, waardoor ze niet meer stukkapot zijn.
Nu kunnen we op de grafieken én het artikel een embargo zetten. Da's handig zodat we zeker weten dat we niet per ongeluk iets publiceren dat nog niet online moet. Alleen kan het dan wel zijn dat het artikel niet (meer) onder embargo staat, maar de grafieken wel. Dan krijg je als bezoeker dus stukke grafieken...
In dit geval was het ons ook al opgevallen, en heeft @willemdemoor het embargo van de grafieken gehaald, waardoor ze niet meer stukkapot zijn.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Een addendum waarom het misging: we hebben prachtige timers voor embargoproducten, die allemaal om 20.01 stonden: het originele embargotijdstip. Omdat Logitech het persbericht met release-info te vroeg rondstuurde en andere media daarom hun reviews online (mochten) zetten, hebben we ook eerder dan gepland en getimered gepubliceerd. Helaas hebben we niet alle timers gelijktijdig aangepast. Human error dus!
Pagina: 1