wat is een "mobo"
Nee, staat er niet in maar ik zal de veelgestelde vraag "wat is een mobo" er aan toevoegenOp zondag 09 september 2001 23:54 schreef caveman85 het volgende:
lees ff faq.. staat het ook in d8 ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Suggetie voor in de FAQ:
Waar kan ik de FAQ vinden?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Anoniem: 4629
Naast de slotjesOp maandag 10 september 2001 18:15 schreef flagg het volgende:
Suggetie voor in de FAQ:

Weer niet te geloven weer...Op maandag 10 september 2001 19:27 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Naast de slotjes
De topic zelf is niet echt interessant he
Als ik tegen mijn klasgenoten opschool de woorden CPU, mobo , PSU ... gebruik zitten ze mij aan te kijken gelijk ik over ruimtevaart bezig ben.
En ik studeer dan nog informatica ...
Processor, moederbord, voeding, ... snappen ze dan wel
Als ik tegen mijn klasgenoten opschool de woorden CPU, mobo , PSU ... gebruik zitten ze mij aan te kijken gelijk ik over ruimtevaart bezig ben.
En ik studeer dan nog informatica ...
Processor, moederbord, voeding, ... snappen ze dan wel
Op maandag 10 september 2001 19:27 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Naast de slotjes
Anoniem: 34965
als purist kies ik toch voor moederbordOp zondag 09 september 2001 15:18 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Afkorting van Moederbord A.K.A MainBoard
http://searchenterpriseservers.techtarget.com/sDefinition/0,,sid25_gci213602,00.htmlOp zondag 09 september 2001 15:17 schreef riesje het volgende:
wat is een "mobo"
Lekker adres... notOp maandag 10 september 2001 21:57 schreef Trancer het volgende:
[..]
http://searchenterpriseservers.techtarget.com/sDefinition/0,,sid25_gci213602,00.html
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hehe er staat tenminste wel wat mobo betekendOp maandag 10 september 2001 22:05 schreef Marv het volgende:
[..]
Lekker adres... not
mobo ook wel mabo (mainboard)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mabo?Op maandag 10 september 2001 23:02 schreef flagg het volgende:
mobo ook wel mabo (mainboard)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ja mabo.
Middelbaar Antirevolutionair Bouw Onderneming
Middelbaar Antirevolutionair Bouw Onderneming
|Specs|
Pagina: 1