Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik ben op zoek naar een nieuwe oven en magnetron, of een combi magnetron. Mijn huidige combi magnetron, een Samsung CE107M van 28 liter, is kapot. Ik zou nu graag een maatje groter willen, om er nét een grotere schaal in kwijt te kunnen. De maximale gewenste breedte is ongeveer 58cm, en de diepte ongeveer 50cm. Dit is geen harde eis, het apparaat staat op een losstaand kastje.

Ik gebruik de oven voor pizza's (diepvries en zelf gemaakt), ovenschotels, lasagne, en baksels als een cake, een taart(bodem) of koekjes.

Nou viel mijn oog op de volgende combi magnetrons:

- Sharp R-971INW
- Samsung MC35R8088CC/EN (hier zit een airfryer optie in volgens de specs, klinkt handig)

Beide apparaten hebben veel functionaliteiten en lijken aan mijn eisen te voldoen. Lekker groot, zodat er met gemak een ovenschotel in kan, bijvoorbeeld.

Zijn dit goede keuzes? Of ben ik beter af met een losse oven en een goedkope kleine magnetron om even snel iets op te warmen? Qua prijs is dit wel zo'n beetje de max... Minder mag natuurlijk altijd ;).

Hebben jullie ervaring met een van de twee? Of zweren jullie juist bij twee losse toestellen? En zo ja, hebben jullie aanraders?

[ Voor 3% gewijzigd door juiced01 op 08-04-2024 23:53 ]