Voor het eerst in al die jaren dat ik hier ben is er een reactie van mij verwijderd. Ik had een in mijn ogen onschuldig grapje over Tweakers gemaakt, maar dat viel blijkbaar verkeerd. Ik dacht dat de inhoud wel absurd genoeg was, en buiten het absurde om had ik een tijdje geleden van meerdere mede-tweakers het advies gekregen “op internet is niet altijd duidelijk dat iets een grapje betreft, dus zet er een lachende emoticon achter om dat duidelijk te maken”. Dat had ik in dit geval ook gedaan, maar de moderators vonden het niet duidelijk genoeg.
Nu wil ik NIET op het bericht zélf ingaan of wat dan ook, want ik heb het al met een van de moderators besproken en het laatste wat ik wil is het hier nog eens in de openbaarheid gladjes overdoen.
Het enige wat ik zou willen weten is: hoe kan ik volgende keer duidelijk maken dat een reactie een grap betreft, als absurdheid en het advies “gebruik een lachende emoticon” blijkbaar niet voldoende zijn?
Nu wil ik NIET op het bericht zélf ingaan of wat dan ook, want ik heb het al met een van de moderators besproken en het laatste wat ik wil is het hier nog eens in de openbaarheid gladjes overdoen.
Het enige wat ik zou willen weten is: hoe kan ik volgende keer duidelijk maken dat een reactie een grap betreft, als absurdheid en het advies “gebruik een lachende emoticon” blijkbaar niet voldoende zijn?