Op zoek naar Nederlands Dagblad papieren krant za 6 april

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
(Opgelost, zie replies)

Er is in het Nederlands Dagblad van afgelopen zaterdag 6 april een rouwadvertentie geplaatst en ik ben helaas vergeten die krant te kopen. Nu kan ik die natuurlijk nergens meer in winkels vinden.

Ik kan een advertentie plaatsen op Marktplaats (wat ik wellicht ook nog ga doen) of hier op V&A, maar ik vraag mij heel erg sterk af of iemand dat überhaupt gaat zien, laat staan iemand die die krant nog heeft liggen. Je kunt je voorstellen dat ook de tijd redelijk cruciaal is, want hoe meer tijd er verstreken is hoe kleiner de kans dat iemand hem nog heeft liggen, dus weken wachten op reacties wil ik ook niet.

Vandaar de vraag of iemand hier wellicht nog een Nederlands Dagblad van afgelopen zaterdag 6 april heeft liggen en zou willen opsturen (ik betaal uiteraard verzendkosten plus een kleine extra vergoeding).

@mods: ik weet niet of zo'n topic hier mag, maar kijk jullie met heel lieve ogen aan om als het niet mag deze toch even toe te staan voor een paar dagen, aangezien het om een rouwadvertentie van een dierbare gaat.

[ Voor 1% gewijzigd door Rainbow op 09-04-2024 08:53 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mail de uitgever van de krant zelf?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ducoquelicot
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 09-08 20:44
Verwijderd schreef op maandag 8 april 2024 @ 18:36:
Mail de uitgever van de krant zelf?
Mail het secretariaat van de krant. Ik heb jarenlang op redacties van kranten rondgelopen en er liggen altijd nog stapels van eerdere edities op de burelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
eens met boven.

Niet wachten op een reactie hier, maar de uitgever/krant zelf mailen maar eigenlijk bellen..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

<knip> Off-topic.

[ Voor 116% gewijzigd door Ardana op 11-04-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kouk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Bedankt allen, ik neem morgen contact op met de krant (zijn alleen van 8 tot 12 bereikbaar blijkbaar).
MarkyB schreef op maandag 8 april 2024 @ 18:56:
Voor 2,49 euro kan je hem digitaal lezen.
Ik wil graag een fysieke uitvoering als aandenken.

[ Voor 50% gewijzigd door Rainbow op 08-04-2024 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dodanh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:48
Je kan ook nog de bibliotheek proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:41
Rainbow schreef op maandag 8 april 2024 @ 18:22:
Er is in het Nederlands Dagblad van afgelopen zaterdag 6 april een rouwadvertentie geplaatst en ik ben helaas vergeten die krant te kopen. Nu kan ik die natuurlijk nergens meer in winkels vinden.

Ik kan een advertentie plaatsen op Marktplaats (wat ik wellicht ook nog ga doen) of hier op V&A, maar ik vraag mij heel erg sterk af of iemand dat überhaupt gaat zien, laat staan iemand die die krant nog heeft liggen. Je kunt je voorstellen dat ook de tijd redelijk cruciaal is, want hoe meer tijd er verstreken is hoe kleiner de kans dat iemand hem nog heeft liggen, dus weken wachten op reacties wil ik ook niet.

Vandaar de vraag of iemand hier wellicht nog een Nederlands Dagblad van afgelopen zaterdag 6 april heeft liggen en zou willen opsturen (ik betaal uiteraard verzendkosten plus een kleine extra vergoeding).

@mods: ik weet niet of zo'n topic hier mag, maar kijk jullie met heel lieve ogen aan om als het niet mag deze toch even toe te staan voor een paar dagen, aangezien het om een rouwadvertentie van een dierbare gaat.
Ik heb de ND van afgelopen zaterdag nog wel volgens mij. Ik check het vanavond thuis nog even, OK?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Ik heb ze net gebeld en ze konden het gewoon prima opsturen (tegen wat kosten natuurlijk), geen enkel probleem. Klonk ook alsof dit geen raar verzoek was en ze het vaker deden. Weer wat geleerd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dodanh schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:42:
Je kan ook nog de bibliotheek proberen
Die waarderen het niet als je in de krant knipt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
nocalimero schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:51:
[...]

Ik heb de ND van afgelopen zaterdag nog wel volgens mij. Ik check het vanavond thuis nog even, OK?
Ah, wat aardig bedankt. _/-\o_ Ik kom alleen net van de telefoon met het ND af en zijn gaan mij er al een opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:41
Rainbow schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:53:
[...]

Ah, wat aardig bedankt. _/-\o_ Ik kom alleen net van de telefoon met het ND af en zijn gaan mij er al een opsturen.
Prima!
Goed geregeld.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

<knip> Reactie op moderatie moet via andere kanalen.

[ Voor 82% gewijzigd door Ardana op 10-04-2024 21:16 ]

Pagina: 1