Renault Austral - mediasysteem (OpenR) vragen multi-user

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik heb net mijn Renault Austral E opgehaald en heb een paar vragen over met mediasysteem (OpenR).
Ik kon er geen duidelijke antwoorden op vinden, dus bij deze de hoop dat een tweaker het wel weet.

We rijden met 2 personen afwisselend in de Austral, en beiden hebben een Pixel 6 Pro telefoon - gekoppeld aan het mediasysteem.

We rijden dus beiden in de auto. Maar wisselen van telefoon vereist soms aanpassingen in de Instellingen van de auto. Waarschijnlijk afhankelijk van welke telefoon als eerste gedetecteerd wordt als we tegelijk instappen.
  • Wat is de gemakkelijkste/beste manier om te wisselen?
  • De standaard (niet Google Auto) navigatie is Google Maps. Er is live verkeer, dus een live internet verbinding. Ik neem aan dat de data-verbinding van de gekoppelde telefoon gebruikt wordt, correct?
  • Is het mogelijk om somehow met profielen te werken en een prompt tot keuze te krijgen? Dus voor gekoppelde telefoon, maar bijv. ook voor de persoonlijke stijl (LEDs, rij-instellingen etc).
M.a.w. ik ben eigenlijk op zoek naar wat persoonlijke ervaringen en best-practices bij meerdere bestuurders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
https://nl.e-guide.renaul...FOON-KOPPELEN-ONTKOPPELEN

Opmerking: de telefoon is gekoppeld aan het profiel dat is gebruikt bij het koppelen. De telefoon is mogelijk niet beschikbaar voor andere gebruikersprofielen.

Dus autoprofiel.

in telefooninstellingen kun je ook vaak kiezen welke telefoonprimair.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV