Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Veraa
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
ik zie in de productomschrijving staan bij sony Bravia TV's dat ze een derde en vierde HMI poort hebben met ALLM en VRR op HDMI 3 en 4. Ik heb geen idee wat dit inhoudt en of me dit beperkt. Wie kan dit verduidelijken?

Bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:43
Dat zijn features die zorgen voor de beste ervaring met je xbox of playstation.
  • Auto Low Latency Mode (ALLM) zorgt voor een zo kort mogelijke vertraging tussen het drukken op een knop en een actie op het scherm.
  • Variable Refresh Rate (VRR) is een techniek vergelijkbaar met gsync en freesync en zorgt ervoor dat een game zo vloeiend mogelijk loopt.
Zie ook sony's eigen FAQ https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00254857 Daar staan ook de rest van de afkortingen uitgelegd.

[ Voor 15% gewijzigd door NESFreak op 08-04-2024 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:35

FeaR

In GoT we trust

Jeroen Veraa schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:07:
Ik heb geen idee wat dit inhoudt en of me dit beperkt. Wie kan dit verduidelijken?
Dit soort vragen zijn voor Google, niet een topic op Tweakers. We verwachten hier eerst een deel eigen onderzoek. Mocht het dan nog niet duidelijk zijn dan kan een topic worden geopend. Het deel eigen onderzoeks mist in dit topic/komt niet naar voren (en de discussiewaarde mist), vandaar gaat het topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.