Geen dolby atmos

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck.
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik heb sinds vandaag een nieuwe receiver die dolby atmos ondersteunt. Er is een chromecast op aangesloten en als ik een netflix film start die dolby atmos heeft geeft de receiver nog steeds de optie dolby atmos niet aan. De tv ondersteunt geen dolby atmos, dus het lijkt alsof het via de chromecast naar de tv wordt gestuurd en dan naar de receiver.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 10:42
Puck. schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:30:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe receiver die dolby atmos ondersteunt. Er is een chromecast op aangesloten en als ik een netflix film start die dolby atmos heeft geeft de receiver nog steeds de optie dolby atmos niet aan. De tv ondersteunt geen dolby atmos, dus het lijkt alsof het via de chromecast naar de tv wordt gestuurd en dan naar de receiver.
Welke receiver heb je? Wat heb je daar op aangesloten? Welke instellingen gebruik je op deze receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er om in te vullen, niet te verwijderen.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu mist alle relevante informatie. Merken en types van hardware, hoe dit onderling aan is gesloten, etc. Zonder die informatie is een topic niet levensvatbaar en is het gissen. Graag een nieuw topic openen en dan de template gebruiken.

Edit:
Vernoem dan ook welke track de receiver wel binnenkrijgt.

[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 07-04-2024 22:42 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.