Het voelt bijna beschamend om hiervoor, gezien mijn achtergrond, een post voor aan te maken, maar goed...
Sinds een week of 2 heb ik samen met mijn vriendin een Marktplaats account gemaakt. Nu zie ik net ineens allerlei berichten die vanuit ons account gestuurd zijn naar verkopers met de volgende tekst:
Dus dan is de vraag: hoe zou iemand nou via ons account berichten hebben kunnen versturen? Ik wil het echt heel graag snappen, maar weet ook niet waar de fout nu zit. Uiteraard als de wiedeweerga het wachtwoord veranderd.
Net voor de zekerheid even een virusscan gedraaid op mijn PC.
Sinds een week of 2 heb ik samen met mijn vriendin een Marktplaats account gemaakt. Nu zie ik net ineens allerlei berichten die vanuit ons account gestuurd zijn naar verkopers met de volgende tekst:
Ik dus aan mijn vriendin vragen of zij die dingen heeft gestuurd. Ze zegt van niet. Alleen wij twee hebben het wachtwoord, maar ik weet niet hoe zij dat opslaat. Ik heb het wachtwoord gegenereerd via KeePass (20 tekens, speciaal, hoofdletters, cijfers) en met haar gedeeld via PrivateBin (encrypted paste). Anyway, ik heb ook SMS verificatie aanstaan in Marktplaats. Maarrr, het gekke is: ik heb helemaal geen email ontvangen dat er een nieuw apparaat heeft ingelogd op Marktplaats.Hallo, ik wil dit product graag kopen met thuisbezorging. Ik geef de voorkeur aan PostNL en betaal het artikel en de levering in één keer. Is dit geschikt voor jullie?
Dus dan is de vraag: hoe zou iemand nou via ons account berichten hebben kunnen versturen? Ik wil het echt heel graag snappen, maar weet ook niet waar de fout nu zit. Uiteraard als de wiedeweerga het wachtwoord veranderd.
Net voor de zekerheid even een virusscan gedraaid op mijn PC.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ