Ik zoek een
goeie prijs/kwaliteit gaming/cinema beamer (long-throw, bevestiging aan plafond, FullHD) om meerdere uren dagelijks te gebruiken. Liefst dat het zo'n 10 jaar meegaat. De bron is de PC (specs: zie verder). Mijn oude beamer is een BenQ W1070 en gaat het elk moment begeven precies na zo'n 10 jaar in gebruik te zijn geweest (2 keer lamp vervangen). Ik wil graag goeie helderheid en contrast. Niet te veel lawaai ook liefst.
Wat is je budget?
rond de 1000 euro (lager is beter
)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gaming/cinema beamer (long-throw, bevestiging aan plafond, FullHD) om meerdere uren dagelijks te gebruiken. De bron is de PC (via versterker: zie verder).
en geluidsinstallatie/versterker is de volgende: Denon AVR-X1700H met 5.1 speakers
Op de muur is er plaats voor een beeld van 2,4 m x 1,5 m. De beamer hangt aan het plafond op ongeveer 3,2 m van deze muur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een paar best gaming beamers gevonden via Google zoals de BenQ X1300i, maar er is te veel keuze nog precies. Daarom graag jullie advies/ervaring
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen voorlopig, gewoon op zoek naar de beste beamer voor mijn doeleinden rond de 1000 euro
goeie prijs/kwaliteit gaming/cinema beamer (long-throw, bevestiging aan plafond, FullHD) om meerdere uren dagelijks te gebruiken. Liefst dat het zo'n 10 jaar meegaat. De bron is de PC (specs: zie verder). Mijn oude beamer is een BenQ W1070 en gaat het elk moment begeven precies na zo'n 10 jaar in gebruik te zijn geweest (2 keer lamp vervangen). Ik wil graag goeie helderheid en contrast. Niet te veel lawaai ook liefst.
Wat is je budget?
rond de 1000 euro (lager is beter
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gaming/cinema beamer (long-throw, bevestiging aan plafond, FullHD) om meerdere uren dagelijks te gebruiken. De bron is de PC (via versterker: zie verder).
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 238,54 | € 238,54 |
1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 166,- | € 166,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7700 XT 12GB GDDR6 | € 429,- | € 429,- |
1 | Behuizingen | ASUS Prime AP201 Zwart | € 84,- | € 84,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.272,27 |
en geluidsinstallatie/versterker is de volgende: Denon AVR-X1700H met 5.1 speakers
Op de muur is er plaats voor een beeld van 2,4 m x 1,5 m. De beamer hangt aan het plafond op ongeveer 3,2 m van deze muur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Een paar best gaming beamers gevonden via Google zoals de BenQ X1300i, maar er is te veel keuze nog precies. Daarom graag jullie advies/ervaring
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen voorlopig, gewoon op zoek naar de beste beamer voor mijn doeleinden rond de 1000 euro