Is Tinder iets voor mij of is er een beter alternatief?

Pagina: 1
Acties:
  • 13.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn situatie
Ik heb een lichte vorm van Asperger. Daardoor heb ik soms wat moeite met sociale situaties .

Status Tinder
Sinds 4 weken gebruik ik, middels een betaald abonnement,Tinder om een serieuze relatie te vinden.
Ik heb 3 serieuze gesprekken gehad via Tinder, die alle 3 strandde.

De markt lijkt na 10 jaar veranderd
10 jaar geleden gebruikte ik Tinder voor het laatst op een serieuze manier. Dat ging toen best aardig.
Sindsdien lijkt Tinder nog veel 'vluchtiger' te zijn geworden in de zin van als je al een gesprek hebt, hoef je maar 1 verkeerd woord te zeggen en je bent afgeserveerd.

Beginnersfouten
Daten is een vak apart.
Omdat ik 10 jaar niet gedate heb, verwachtte ik beginnersfouten te maken.
Als ik de gesprekken teruglees, zie ik mijn beginnersfouten.

Mijn gebrek aan succes zal dus minstens voor een deel aan mezelf liggen.

Liken
Al snel 70% van de profielen lijkt überhaupt weinig serieus te zijn.

Deze profielen like ik dan ook natuurlijk niet.
Toch zit ik al snel op 250 likes per week

Statistieken over likes
Ik heb gelezen dat bij mannen minder dan 2% van de likes resulteert in een match.

Ik like me suf ;)
Ik besteed al snel een uur per dag aan liken. Dit resulteert in maximaal 5 - 10 matches per week. Dat is conform de statistieken / normale verwachting.

Matches
Bij 90% van de matches komen de gesprekken niet van de grond.

Mijn situatie is niet uniek
Ik hoor van veel mensen dat zij soortgelijke ervaringen hebben met Tinder.

Is Tinder echt iets voor mij?
Tinder staat bekend om de grote hoeveelheid aan profielen en niet om kwalitatief goede profielen.

Tinder kost mij veel energie,
Waarschijnlijk zelfs te veel energie.
Dat wil niet zeggen dat ik nu meteen stop met Tinder.

Alternatief voor Tinder?
Om mij heen hoor ik dat er voor mijn situatie betere alternatieven zijn.

Advies gevraagd
Na het lezen van mijn situatie; wat is jullie advies?

[ Voor 17% gewijzigd door van.der.schulting op 07-04-2024 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:05
Voor mij is het inmiddels ook 10 jaar geleden, maar toen heb ik gekozen voor serieuzere datingsites om een partner te zoeken. Ik had het idee dat Tinder en dergelijke minder serieus waren en daar niet echt 'mijn type persoon' op zat. Lexa was toen de nummer 1 datingsite. Daar heb ik best wat dames gesproken en ook dates gehad. Maar ook daar vond ik vaak matches met personen die eigenlijk niet echt mijn type waren. Die zijn vaak wat stiller en zie je weer amper op datingsites. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een kleinere datingsite. Op die site zaten vooral dames met een zorg / lerarenopleiding. Niet dat die site (Pepper heette dat toen) daar specifiek voor bedoeld was, maar dat was wel de groep die daar meer op zat. Dat sloot veel beter aan bij mij en uiteindelijk heb ik daar ook mijn partner leren kennen. Het 'nadeel' was dat er niet zoveel dames opzaten in vergelijking met andere platformen, dus veel gesprekken had ik niet. Maar daardoor was het ook wel relaxter. Niet steeds met 3 mensen tegelijk praten is ook wel beter. Bij een site als Lexa of Tinder moet je haast wel, want anders gaat het eindeloos duren had ik het idee.

Sites als e-matching negeerde ik, ik wil niet daten binnen een bepaalde groep. Een hoop dames met een goede opleiding willen dat overigens ook niet.

Tegen de tijd dat je het daten weer onder de knie hebt, heb je succes :+ Kijk niet teveel naar je 'fouten', afsluiten en doorgaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Probeer Breeze. Serieuzere app met meer gelijkgestemden.
Of speeddaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:06
Misschien ligt het aan mij, maar tinder is toch voornamelijk 1 night stand?

Serieuze relatie zou ik eerder verwachten op activiteiten apps / groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:19
Ik heb zelf goede ervaringen met Knuz. Heb mijn vrouw via die site ontmoet.

Gratis en zitten mensen die een serieuze relatie zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 06-01 18:57
Boerenlater schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:58:
Probeer Breeze. Serieuzere app met meer gelijkgestemden.
Of speeddaten.
Breeze is vreselijk. Je moet meteen op date en kan dus niet inschatten wat de intenties van de ander zijn en of je een klik hebt. Wellicht leuk voor extraverte neurotypische mensen, maar ik wil niet een half uur naar Amsterdam reizen, een drankje betalen en dat de man in kwestie dan een catfish blijkt. Altijd eerst videobellen voorkomt teleursteling.

Ik vind de mensen op Bumble het fijnst, maar ook als vrouw reageert 90% van de matches niet.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ERMAWG
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-04 16:14
@Ansa en @van.der.schulting misschien samen een keer een date?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:59
Tinder wil helemaal niet dat jij iemand vind.
Dan verdienen ze niks.
Ze houden je zo lang mogelijk bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ansa schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:34:
[...]

Breeze is vreselijk. Je moet meteen op date en kan dus niet inschatten wat de intenties van de ander zijn en of je een klik hebt. Wellicht leuk voor extraverte neurotypische mensen, maar ik wil niet een half uur naar Amsterdam reizen, een drankje betalen en dat de man in kwestie dan een catfish blijkt. Altijd eerst videobellen voorkomt teleursteling.

Ik vind de mensen op Bumble het fijnst, maar ook als vrouw reageert 90% van de matches niet.
Ik (als man, op zoek naar een vrouw) had juist weer heel fijne ervaringen met Breeze. De 3e match is nu al een half jaar een relatie. O+ De andere apps (Bumble, Tinder, Lexa, Met Jou) zijn pure geldwolven, direct na betalen mag je alweer meer betalen om op te vallen. Enkel en alleen opgezet om nog meer geld uit je te slaan, niet om je een date te bezorgen.
Sowieso worden de vrouwen op die apps zo bestormd door likes en berichten dat opvallen (voor een middelmatig (lees: normaal) uiterlijk, als ik heb) niet mogelijk is. En vergeet niet dat, bijvoorbeeld ook op Bumble, ontzettend veel oude of fake-profielen zitten. Super irritant.

Uiteraard klink ik nu enorm incel maar ik ben me heel bewust dat het van geen van de gebruikers kwade intentie is. Dat bewijst Breeze dus: Je betaalt alleen maar als je een match hebt (en dus op date gaat). Dat is echt een fantastisch fair verdienmodel. Ik zou zo weer Breezen, als ik vrijgezel was. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 08-04-2024 19:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:23
Of gewoon je hobby/beroep in de paardensport verplaatsen, heb je altijd vrouwen om je heen. :+

Maar even serieus, naar mijn idee zijn al die datingsites uit op geld, uiteraard begrijp ik dat want ook hun hebben kosten, maar voor mijn gevoel proberen ze wel zoveel mogelijk uit je te trekken en vaak met nep profielen ertussen om je aandacht te houden.

Het paard dat op hol sloeg en nog de wedstrijd won ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40
Ansa schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:34:
[...]

Breeze is € 9,- per date, dus weinig fake, want kost geld om te neppen. tevens is de moderatie zeer streng. kom je date niet opdagen, dan is die heel snel geen lid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sincery schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:43:
Of gewoon je hobby/beroep in de paardensport verplaatsen, heb je altijd vrouwen om je heen. :+
* Raven denkt aan Het Biks&Bytes-ervaringen topic!
Was dat niet oorspronkelijk een 1 april grap? :P

Zelf pdd-nos hier en mijn ervaringen met verschillende datingsites zijn samen te vatten in één woord: vleeskeuring :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
PROnline schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:52:
[...]

Breeze is € 9,- per date, dus weinig fake, want kost geld om te neppen. tevens is de moderatie zeer streng. kom je date niet opdagen, dan is die heel snel geen lid meer.
Dat kan je gewoon omzeilen met een nieuw account. Meermaals Breeze er vanaf gegooid bij een match die zijn profiel opeens aanpaste naar "casual".

Op Breeze zie ik ook constant bekende gezichten van Tinder en Bumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Raven schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:52:
[...]

* Raven denkt aan Het Biks&Bytes-ervaringen topic!
Was dat niet oorspronkelijk een 1 april grap? :P

Zelf pdd-nos hier en mijn ervaringen met verschillende datingsites zijn samen te vatten in één woord: vleeskeuring :/
Bij mannen ook. Ik date alleen monogaam met blik op vaste relaties, en het aantal mannen dat niet leest maar rechts swipet en seksueel opent is enorm.

Ik heb nu alle apps eraf gegooid, 90% zegt niks terug. 10 jaar geleden was het totaal anders, mensen deden nog moeite. Geen idee waar mensen elkaar nu ontmoeten. Als single vrouw van 34 die absoluut geen kinderwens heeft ben ik helaas aangewezen op de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Room42 schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:32:
[...]

Ik (als man, op zoek naar een vrouw) had juist weer heel fijne ervaringen met Breeze. De 3e match is nu al een half jaar een relatie. O+ De andere apps (Bumble, Tinder, Lexa, Met Jou) zijn pure geldwolven, direct na betalen mag je alweer meer betalen om op te vallen. Enkel en alleen opgezet om nog meer geld uit je te slaan, niet om je een date te bezorgen.
Sowieso worden de vrouwen op die apps zo bestormd door likes en berichten dat opvallen (voor een middelmatig (lees: normaal) uiterlijk, als ik heb) niet mogelijk is. En vergeet niet dat, bijvoorbeeld ook op Bumble, ontzettend veel oude of fake-profielen zitten. Super irritant.

Uiteraard klink ik nu enorm incel maar ik ben me heel bewust dat het van geen van de gebruikers kwade intentie is. Dat bewijst Breeze dus: Je betaalt alleen maar als je een match hebt (en dus op date gaat). Dat is echt een fantastisch fair verdienmodel. Ik zou zo weer Breezen, als ik vrijgezel was. _/-\o_
Ik heb al twee matches gehad die af zeiden nadat ze betaald hadden. De een ging op vakantie (maar dat wist hij die ochtend ook al...), de ander zei niks. Dus helaas is betalen geen filter.

Lexa etc laten je betalen om likes te zien maar mensen die al zo wanhopig zijn om iemand te vinden zitten ook altijd op de gratis apps.

I

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ansa
Ik ben hartstikke labiel joh, ik date voorlopig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 07:18
Ik heb wel serieuze dates gevonden op Tinder. Geen relatie aan overgehouden maar er zitten zeker ook wel serieuze dames op. Wel viel mij tegen hoe weinig matches ik had op Tinder. Terwijl ik toch een aardig profiel had vond ik zelf :+
Uiteindelijk heb ik wel meer succes gehad via Happn. Daar zat voor mij wel wat meer "relatiemateriaal"
Mijn huidige relatie ( inmiddels een jaartje ) heb ik ook overgehouden aan Happn.

[ Voor 15% gewijzigd door Mavi86 op 09-04-2024 10:44 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:16
5-10 matches per week... :/ Ik mag blij zijn dat ik er zoveel in een half jaar heb. En dan nog reageert 90% van de vrouwen niet.

Goed diezelfde ervaring heb ik ook gehad op Lexa en jaaaaren geleden op Pepper, beide met betaalde accounts.

Happn ook wel eens geprobeerd. Dan krijg je mensen te zien die ook op Happn zitten en in de buurt zijn. Het idee is dan dat je iemand ziet/tegenkomt op straat en dan via Happn contact kunt leggen. De realiteit is echter dat ik in de auto zit voor m'n werk en ik een dagje in Eindhoven zit, en dan allemaal vrouwen te zien krijg die daar wonen. Of zelfs op dezelfde snelweg maar in tegenovergestelde richting rijden. Of die op 100 meter langs je huis komen rijden als je in bed ligt en aan de andere kant van het land wonen.

[ Voor 82% gewijzigd door FastFred op 09-04-2024 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 24-04 13:17
FastFred schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:21:
5-10 matches per week... :/ Ik mag blij zijn dat ik er zoveel in een half jaar heb. En dan nog reageert 90% van de vrouwen niet.
En half jaar, dit is nog ruim. De meeste likes die ik krijg zijn ook van accounts die er niet 100% uitzien, is er een keer een match, dan geen reactie of verloopt het gesprek uitermate stroef. Nu is misschien mijn profiel ook niet het beste, maar ik heb me er ondertussen bij neergelegd dat Tinder niet wat voor mij is en vooral is om mensen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ansa schreef op maandag 8 april 2024 @ 23:15:
[...] Als single vrouw van 34 die absoluut geen kinderwens heeft ben ik helaas aangewezen op de apps.
Oh ja, dat maakte mijn vijver inderdaad ook een stuk kleiner. Iedereen wilt maar kinderen, lijkt het wel 8)7 Maar de gelijkgestemden zijn er echt wel. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06
Tinder is al jaren prut, ik heb veel betere ervaringen met Bumble. Dus probeer die eens :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 16:11

ComputerHoed

Electronica <3

Tinder is inderdaad een drama.
Mijn ex heb ik daar ontmoet..wat je kan interpreteren als negatief en positief ;)

Recent heb ik bumble geprobeert, waar vrouwen dus het eerste contact moeten leggen, en daar heb ik sinds een aantal maanden mijn huidige vriendin op ontmoet.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mijn N=1
Ik heb mijn vrouw via Tinder leren kennen... en mijn profiel en smaak zijn niet mainstream :)

Ook (wat) geprobeerd met Hppen en Bumble, maar daar niets gevonden

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36
Je gaat misschien je tijdsframe iets moeten aanpassen. 4 weken is heel kort, je gaat meer op meerdere maanden moeten mikken.

Verder ook een aanbeveling voor Bumble. Neemt niet weg dat je meerdere apps tegelijk kan hanteren.

Maar doe het rustig aan, neem niet de betalende versie, en rustig aan swipen. Hou er gewoon rekening mee dat het aantal likes/matches enorm laag zijn, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 15:00

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Je moet ook net mazzel hebben. Lang op tinder gezeten, betaald. Wel selectief liken dus heel erg weinig matches. In 3 jaar 3-4 dates gehad. De laatste was 100% in de roos, en vanaf oud-en-nieuw '23 (eerste date) nog steeds helemaal aan elkaar verknocht.... Zij had het idd ingeschat als one-night-stand hoorde ik achteraf, dus ergens heb ik iets goed gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ballgame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04 14:46
van.der.schulting schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:55:
Advies gevraagd
Kwam deze link, toevallig, gisteren tegen: https://lovehacks.webinar...line-workshop?cst=website

Misschien is het iets voor jou? Het is een gratis webinar, echt een buil kun je er niet aan vallen. Behalve de tijd die je erin investeert.

Disclaimer: er zijn natuurlijk meer aanbieders wie undateble mannen een gouden relatie-toekomst beloven.
Deze dame is psycholoog wat een beschermde titel is en bij mij iets meer vertrouwen geeft. Neemt niet weg dat dit wel haar verdienmodel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 10:29
Kan het? Ja. Ik heb mijn vriendin ook leren kennen via Tinder en ze woonde 5 minuten verderop, nooit eerder gezien. En nu paar jaar later getrouwd, huis gekocht, hond er bij en de hele rits.

Is de kans klein? Ja.

Er zijn legio profielen die je gelijk weg kan swipen. Profielen die influencer achtige foto's van hun Instagram als hun eerste foto hebben etc. Of vrouwen die hun social media links in hun profiel zetten. Die zijn er voor volgers, niet voor een relatie. "Je kan me benaderen via Instagram, daar zit ik vaker op".

En de harde waarheid? Ben je aantrekkelijk genoeg dan gaat het wel goedkomen, ondanks je Asperger. Tinder is een vleeskeuring van de vrouwen waar mannen bij de gratie van de vrouw een match kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
Misschien is het eng, maar aanspreken in het echt is 100x beter. Dan kan je jezelf veel beter laten zien. Zo heb ik mijn huidige vriendin ook leren kennen :)
Apps heb ik ook ervaring mee (en dates gehad) maar zoals @Justevo zegt is een vleeskeuring van beide kanten en maar afwachten hoe serieus iets is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-04 14:55
Zelfde situatie, maar dan +/- 8 jaar geleden. Alleen via Tinder gedatet.

Regelmatig matches gehad, ook vaak met een serieus gesprek.

Uiteindelijk maar één date daaruit gevolgd, maar nu 8 jaar later, verloofd en eind dit jaar trouwen.

Weet niet hoe Tinder tegenwoordig gaat/werkt, maar sowieso zijn alle dating apps gewoon vleeskeuring. Als iemand niet aantrekkelijk gevonden wordt, wordt er gewoon naar links geswiped.

Alleen heb Tinder nooit gezien/beschouwd als een one night stand app, gewoon als een serieuze dating app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ComputerHoed schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:44:
Tinder is inderdaad een drama.
Mijn ex heb ik daar ontmoet..wat je kan interpreteren als negatief en positief ;)

Recent heb ik bumble geprobeert, waar vrouwen dus het eerste contact moeten leggen, en daar heb ik sinds een aantal maanden mijn huidige vriendin op ontmoet.
Mannen reageren niet op Bumble en laten de match verlopen ookal stel ik een geinteresseerde vraag.

Veel mensen willen alleen snelle seks en ik heb absoluut GEEN seks buiten een relatie om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
JelleDJs schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:03:
Zelfde situatie, maar dan +/- 8 jaar geleden. Alleen via Tinder gedatet.

Regelmatig matches gehad, ook vaak met een serieus gesprek.

Uiteindelijk maar één date daaruit gevolgd, maar nu 8 jaar later, verloofd en eind dit jaar trouwen.

Weet niet hoe Tinder tegenwoordig gaat/werkt, maar sowieso zijn alle dating apps gewoon vleeskeuring. Als iemand niet aantrekkelijk gevonden wordt, wordt er gewoon naar links geswiped.

Alleen heb Tinder nooit gezien/beschouwd als een one night stand app, gewoon als een serieuze dating app.
Ik heb het geluk gewoon regulier aantrekkelijk te zijn. Bij mij is het echt de wens voor monogamie/relatie en geen kinderen willen. Als ik mijn profiel op casual sex zet en iedereen recgts swipe heb ik 200 matches op een dag, nu maximaal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ballgame schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 12:20:
[...]

Kwam deze link, toevallig, gisteren tegen: https://lovehacks.webinar...line-workshop?cst=website

Misschien is het iets voor jou? Het is een gratis webinar, echt een buil kun je er niet aan vallen. Behalve de tijd die je erin investeert.

Disclaimer: er zijn natuurlijk meer aanbieders wie undateble mannen een gouden relatie-toekomst beloven.
Deze dame is psycholoog wat een beschermde titel is en bij mij iets meer vertrouwen geeft. Neemt niet weg dat dit wel haar verdienmodel is.
All die workshops zijn onzin. Met een serieus profiel en goede foto's swipen op vrouwen binnen jouw "league" geeft de meeste kans op een match.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
van.der.schulting schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:55:
Mijn situatie
Ik heb een lichte vorm van Asperger. Daardoor heb ik soms wat moeite met sociale situaties .

Status Tinder
Sinds 4 weken gebruik ik, middels een betaald abonnement,Tinder om een serieuze relatie te vinden.
Ik heb 3 serieuze gesprekken gehad via Tinder, die alle 3 strandde.

De markt lijkt na 10 jaar veranderd
10 jaar geleden gebruikte ik Tinder voor het laatst op een serieuze manier. Dat ging toen best aardig.
Sindsdien lijkt Tinder nog veel 'vluchtiger' te zijn geworden in de zin van als je al een gesprek hebt, hoef je maar 1 verkeerd woord te zeggen en je bent afgeserveerd.

Beginnersfouten
Daten is een vak apart.
Omdat ik 10 jaar niet gedate heb, verwachtte ik beginnersfouten te maken.
Als ik de gesprekken teruglees, zie ik mijn beginnersfouten.

Mijn gebrek aan succes zal dus minstens voor een deel aan mezelf liggen.

Liken
Al snel 70% van de profielen lijkt überhaupt weinig serieus te zijn.

Deze profielen like ik dan ook natuurlijk niet.
Toch zit ik al snel op 250 likes per week

Statistieken over likes
Ik heb gelezen dat bij mannen minder dan 2% van de likes resulteert in een match.

Ik like me suf ;)
Ik besteed al snel een uur per dag aan liken. Dit resulteert in maximaal 5 - 10 matches per week. Dat is conform de statistieken / normale verwachting.

Matches
Bij 90% van de matches komen de gesprekken niet van de grond.

Mijn situatie is niet uniek
Ik hoor van veel mensen dat zij soortgelijke ervaringen hebben met Tinder.

Is Tinder echt iets voor mij?
Tinder staat bekend om de grote hoeveelheid aan profielen en niet om kwalitatief goede profielen.

Tinder kost mij veel energie,
Waarschijnlijk zelfs te veel energie.
Dat wil niet zeggen dat ik nu meteen stop met Tinder.

Alternatief voor Tinder?
Om mij heen hoor ik dat er voor mijn situatie betere alternatieven zijn.

Advies gevraagd
Advies en ervaring van een volbloed dater, tinderaar en na meerdere relaties gehad te hebben en kinderen.

Als ik lees wat je schrijft is dit een heel analytische aanpak van het proces. Zo werkt een vrouw versieren niet. Dat gaat over gevoel. Iets wat via chatapps per definitie nauwelijks mogelijk is, zodoende helpt jouw asperger jou helemaal niet om via dating apps iemand te vinden. Je wisselt namelijk alleen maar woordjes uit. Dan moet een vrouw je aantrekkelijk vinden vanaf foto. En als dat niet is, werkt het slecht.

Ik ben ook eigenaardig (wie niet), tinder is een mogelijkheid iets te vinden maar is voor mijn gevoel het minst efficient en is tenenkrommend qua energie investering. Zeker als je geen student meer bent. Alleen al dat afspreken en daten, en de meeste vrouwen zijn onzeker en durfen vaak niet eens af te spreken om gewoon te kijken en te voelen of het iets is, maar blijven wel eindeloos berichtjes sturen. Dat heeft bij mij de doorslag gegeven het niet te gebruiken, want het kost teveel energie.

Succes kwam bij mij rondom sociale evenementen in mijn jeugdigere jaren. Rondom het Hockeyveld, uitgaan en feestjes bij vrienden. Zowel kortstondig als langdurend als ik vrolijk en open was en met warm weer. Clichés zijn vaak waar.

Ik zou de straat opgaan en rondkijken om te zien en voelen of vrouwen naar je kijken (of niet) op plekken waar normalere mensen komen (dus niet de koopgoot of rotterdam zuid of iets dergelijks). Val je niet op, dan moet je het hebben van netwerkevenement of sportclubs. Potentiële partners moeten dan iets in je zien door met je te praten. Dat werkt minder snel, maar is tegelijkertijd ook iets wat beter bij je past vanwege je asperger. Het is een proces van vallen en opstaan en afwijzing hoort daarbij. Het maakt je zelfbewust en zet je op je plaats waardoor die ene die met je wilt vanzelf op je pad komt omdat je veranderd.

De contacten die bij mij ontstonden vanuit lust van de vrouwelijke kant liepen niet veel uit op langdurige relaties, maar waren wel leuk en goed voor de ervaring. Sowieso is een relatie heel iets anders dan een flirt, daten, one night stand of kortstondige sexuele relatie. Mensen hebben daar hele andere verwachtingen bij en denken veel te makkelijk na over een relatie wat vaak resulteert in een breuk. Een relatie kost in de meeste gevallen wat energie en inzet en afstemming.

Een langdurige relatie zoals we dat voor ogen hebben in de huidige cultuur is niet iets natuurlijks en moet je ook echt zien als een keuze vanuit beide kanten wat niet vanzelf gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:08
Tinder is funest voor je zelfbeeld. Ik heb vrienden die er serieus depressief van werden omdat ze erg weinig matches hadden en bij de weinige matches vaak geen klik hadden. Het lijkt er tegenwoordig ook wel op alsof mensen zeer snel afhaken ipv dat ze het het voordeel van de twijfel geven. Ik neem het de gemiddelde vrouw ook niet kwalijk gezien ze extreem veel meer aanbod hebben. Hun moeilijkheid ligt weer in het zoeken van een geschikte man met de juiste intenties. Ik heb ook het idee dat mensen 10 jaar terug iets serieuzer waren op Tinder dan nu.

Ik heb zelf wel wat dates via Tinder/Happn/Bumble/Hinge gehad en de meeste bevielen niet, soms wel maar dan was er van één van de kanten toch geen goede klik. Ik had de hoop wel een beetje opgegeven na ongeveer 5 jaar op die apps te hebben gezeten. Maar toen kreeg ik een berichtje op Tinder van mijn huidige vriendin met wie ik ondertussen al ruim drie jaar samen ben. De enige reden dat ze mij een bericht stuurde was omdat ze nieuw was op Tinder en toen ze mij zwiepte kwam er te staan 'je hebt een match, stuur hem een bericht!' en dat deed ze.

Het kan dus wel, maar misschien is het beter om via een serieuzere datingapp te kijken, zeker als dit je veel tijd/energie kost. Of een leuke hobby zoeken waar je mogelijk leuke mensen kunt ontmoeten. Ik zou me echter wel echt op de hobby richten, mocht je geen klik met iemand daar krijgen dan heb je er in ieder geval een leuke hobby bij! En het is natuurlijk ook niet leuk voor de andere beoefenaars van die hobby als iemand die hobby puur komt doen om te daten.

Verder kan ik het me voorstellen dat het daten met een lichte vorm van Asperger wat lastiger is. Mogelijk kan je dat ook al in je profiel vermelden, met de nadruk op het positieve. (Ik ben geen kenner van Asperger, maar dingen die mij als leek te binnen schieten; Loyaal, eerlijk, duidelijk, toegewijd, creatieve ideeën.) Misschien krijg je daardoor wel minder matches, maar dan is dat grotendeels al aan de voorkant afgevangen ipv dat mensen er bij een date achterkomen en dan misschien niet verder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 13:23

itarix

404 soul not found

Bij alle dating apps komt het er op neer dat je maar net met de juiste persoon moet matchen. De app zelf is dan niet zo relevant.

Wel lees ik dat Tinder de laatste tijd vol lijkt te zitten met bots, mensen die hun OnlyFans of Instagram promoten, en personen die vooral hun ego willen strelen doordat ze lekker veel matches / aandacht krijgen.

Zelf inmiddels 2 jaar getrouwd nadat ik op Bumble matchte. Het voordeel van Bumble is dat de vrouw moet beginnen met praten, dit geeft als je sociaal wat onhandig bent wellicht wat aanknopingspunten om op te reageren.

Sowieso is het niet noodzakelijk om gelijk te betalen voor dating apps, dat heb ik ook niet gedaan. Wel staat of valt alles op de intentie van de persoon waarmee je matched.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:16
Als gesprekken structureel niet van de grond komen, dan zou je nog eens specifiek hulp kunnen zoeken om je sociale vaardigheden te bevorderen. Met een klein aantal tips & tricks kan je een gesprek aangaan, interesse wekken, interesse tonen, en vooral het gesprek levend houden. Uiteraard zal de andere kant dan wel mee moeten werken, maar toch.

Ik denk dat het verschil met 10 jaar terug vooral is dat mensen veel sneller filteren. Ben je een-van-de-honderd die begint met "hoi, hoe gaat het?" dan hang je al - cru gezegd. En het business model erachter is natuurlijk ook een ding...als iedereen snel een date vindt wat tot een serieuze relatie leidt, dan schieten die dating-apps zich in hun eigen voet. Het is in dat opzicht gewoon een 'hamster-wheel' waar je in terecht komt.

Heb je hobby's, anders dan digitale bezigheden? Dan kan je daar in ieder geval proberen sociale contacten te leggen (zonder direct doel om een relatie aan te gaan trouwens). Op een gegeven moment kom je (desnoods via-via) wel iemand tegen met wie 'het goed klikt'.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:50
Boerenlater schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:55:
Misschien is het eng, maar aanspreken in het echt is 100x beter. Dan kan je jezelf veel beter laten zien. Zo heb ik mijn huidige vriendin ook leren kennen :)
Als Internet Explorer ons durft te vragen onze standaardbrowser te worden, dan durven wij toch wel een vrouw te vragen of ze gezellig samen wat wil gaan doen? :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kairee
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18-04 13:41
Ik heb het beeld dat Tinder er voor one night stands is en niet voor serieuze relaties. Ik heb zelf dan ook geen Tinder-profiel omdat dat niet is waar ik naar op zoek ben. Overweeg of je middel wel de juiste is voor je doel.

Ik gebruik zelf een andere app. Dat zie ik als een middel om dates te verkrijgen, niet een relatie. Een subtiel verschil waardoor er voor mij minder druk op staat. Uiteindelijk kan zo'n date zich uiteraard ontwikkelen tot een relatie. Ik wil verder ook niet eindeloos chatten, maar op date gaan om te kijken of er een klik is.

De eerste periode is er overigens om te kijken of je elkaar leuk vindt. Je hebt het over beginnersfouten, maar je bent wie je bent en sommige mensen vinden dat leuk en anderen niet. En dat is oké.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb 3 lange relaties overgehouden aan Tinder en een aantal voor de kortere duur. One-night-stands doe ik niet aan. Breeze is wel een verademing, makkelijk 2 dates per week door gewoon dagelijks het lijstje vrouwen oprecht te beoordelen.

Als 40+er wordt het alleen maar makkelijker merk ik... om dates te scoren dus. Maargoed, dat komt door de vele vrouwen die in hun late 30er jaren nog besluiten kinderen te willen :+ En die wil ik niet. Dus dat houdt snel op.

Mijn advies: game theory, gewoon veel apps, nergens voor betalen (behalve Breeze voor de dates dan), en zie maar wat er op je pad komt.

Klein detail: Ik (man) open nooit het gesprek. Ik weiger onderdeel uit te maken van de horde wanhopige geile mannetjes die achter vrouwen aanzitten. Als ze iets wil kan ze prima zelf een tekstje tikken. En als ze zich te goed voelt daarvoor (waar is de emancipatie, dames?) dan passen we toch niet bij elkaar.

Waarschuwing: dat levert wel veel minder dates op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:51

macnerd

No Apples please :-)

Ik heb OkCupid (gratis) en Lexa (betaald) gehad na einde van mijn vorige relatie. Beide zonder succes, geen dates niks. Maar dat is mijn ervaring.

Ik ben na de vorige relatie verhuisd naar een andere stad (20 km verderop), en omdat ik ook daar mensen wilde leren kennen nieuwe vrienden of kennissen) heb ik gezocht op "nieuwe mensen leren kennen". Bleek er een website te zijn die precies die tekst hanteerde: www.nieuwemensenlerenkennen.nl. Je kunt kon hier destijds voor 5,- per maand (inmiddels 6,50) lid van worden en deelnemen aan activiteiten. De meeste activiteiten worden georganiseerd door leden, sommige (wat grotere activiteiten) door de organisatie achter de site. Activiteiten kunnen vanalles zijn (samen naar concert/film, spelletjesavond, wandelen, samen koken/eten, skivakantie etc.). Iedereen komt er voor een leuk uitje (maar niet om te daten of een relatie te vinden) en is dus relaxt en goedgehumeurd. Ieder evenement heeft maar een beperkt aantal deelnemers, dus je hoeft niet bang te zijn dat het druk is.

Ondertussen heb ik hierdoor al 9.5 jaar een relatie met een iets jongere dame, wonen we samen en hebben een kind van ruim een jaar. Daarnaast hebben we er een paar vrienden aan overgehouden.

MacNerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeviLGod
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-04 07:51
Ik heb mijn huidige vriendin leren kennen via Bumble.
Na een match moet de vrouw het gesprek beginnen. Hier heeft de vrouw 24 uur de tijd voor na de match, en je kan 1x verlengen met 24 uur. Je kan 1 geavanceerd filter instellen, bijvoorbeeld waar ze naar op zoek zijn (one night stand, vaste relatie etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-04 08:37
[...]

Psycholoog is helemaal geen beschermde titel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-04 12:02
Aanpak is simpel, massa = kassa. Je maakt op de meest voor de hand liggende applicaties (grootste userbase) accounts aan, je pakt om de zoveel uur even een kwartier even de tijd om met een rap tempo door 50 profielen heen te swipen, niet te zwaar tillen aan wat er bij vermeld staat, gewoon checken of je in eerste instantie puur op het uiterlijk enige aantrekking voelt. Wees hierbij wel realistisch, niet verwachten dat je een 8+ qua looks gaat scoren wanneer je zelf door je hele leven heen weinig aandacht hebt gehad van dames (een globale indicatie) en eerder in de categorie rond de 5 zit. Ik denk dat het in de deze variabele namelijk vaak mis gaat. Vaak ook niet teveel in je beschrijving willen zetten, kijk wat dames her en der gebruiken en ga voor een clean opzetje. Geen foto's met grote groepen, gebruik een paar reisfoto's, een foto waar je op stap bent/op een feestje. Ik ga er even vanuit dat je een average joe bent qua uiterlijk.

Je kunt ook proberen om je er niet teveel op te focussen, je hebt gewoon je dobber in de rivier zitten en je hoort het vanzelf als er iemand hapt.

In mijn jonge jaren 20-26e volop tussen vastere relaties in actief geweest op tinder/badoo naast random encounters met het op stap gaan. Als het ware is een recruitment proces, je verzamelt allemaal leads (personen die je in de basis aantrekkelijk vindt, die realistisch ook binnen jouw bereik vallen), daar shift je vervolgens in qua gesprekspartner / diepgang, daar kan je dan vervolgens een categorie aanhangen.
-Goed uiterlijk, weinig inhoud
-Average uiterlijk, gem inhoud
-Mweh uiterlijk, veel inhoud
-------------------------------------------- En alle varianten daar tussenin, dan weet je zelf wat je ermee wilt, de ene pursue je om gewoon een keer mee af te spreken, in de ander zie je wel relatiepotentieel. Op een gegeven moment krijg je er een bepaalde handigheid in en kun je in de begin/oppervlakkige fase, dezelfde grappen en storylines aanhalen. Als je op day to day niveau bent kun je terugschalen naar 3 personen, waar je ook her en der wat overlap zal houden wat de efficiëntie ten goede komt. Zit er niks tussen deze ronde: rinse & repeat.

Overigens is er vanuit Tinder inmiddels een relatie met mijn huidige partner ontstaan (7 jaar), daarvoor had ik mijn ex via Badoo ''opgedaan'' (2 jaar relatie). Op Badoo trof je destijds wel meer de anita's en rachel's aan, no offense, wie weet is het je ding en bestaan er ook deftige anita's en rachel's.

[ Voor 9% gewijzigd door Arcenon op 12-04-2024 09:31 ]

M3 '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik denk niet dat het aan Tinder ligt, maar aan je hele idee en instelling rondom daten. Je analyseert veel te veel. Daten werkt überhaupt niet als je het zo analytisch aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:14

Metalfreak

Hoije woh!

99ruud99 schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:02:
Misschien ligt het aan mij, maar tinder is toch voornamelijk 1 night stand?
Dat ligt denk ik aan jou, of aan je leeftijdscategorie. Mijn ervaring is dat de mensen boven de 35 ongeveer toch juist wel serieuze intenties hebben op Tinder. Maar vaak ook de kinderwens die parten begint te spelen. Die heb ik dus absoluut niet, maar dat heb ik dus ook duidelijk in mijn profiel staan.

Maar goed, voor mij werkt Tinder en de andere apps tot op heden ook niet, als je als man niet binnen 5 minuten een berichtje stuurt, ontmatchen ze vaak al, ook al zijn zij degene die de match voltooien. En voor mij blijft het een drempel om vrouwen aan te spreken, of het nu online is of in het echte leven, dat maakt geen verschil. Gekke is dat als er eenmaal een gesprek is, dat het prima gaat, maar die eerste drempel...

En verder, het is Tweakers, overal is een topic voor, welicht vind je er ook nog tips in: Het grote Dating topic deel 2

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim80
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-03 08:50
Op het eerste zicht lijkt internet-dating gemakkelijk en efficiënt, maar dat is het niet! Het is een eindeloze administratieve investering om er uiteindelijk achter te komen dat die 10 moeizame dates op niks uitdraaien en je tientallen uren achter je toestel vol frustratie hebt verspeeld.

In het echte leven iemand versieren is, zeker naarmate de leeftijd toeneemt, helemaal niet evident en ligt voor de meesten mijlenver uit de comfortzone. Maar vaak denk je dat dat het enige alternatief is voor de digitale manier. Maar zo werkt het ook niet! Je komt al snel als clown en hopeloos over als je teveel je best zou gaan doen (als je toch die drempel weet te overwinnen).

Een relatie ontstaat dan ook meestal uit een normale situatie. Begin eens eenvoudig door laagdrempelig een praatje te maken met bijvoorbeeld een winkelmedewerker (als het niet druk is!) begin met een simpel onschuldig zinnetje zoals "wat is het hier rustig", en je merkt al snel of de tegenpartij openstaat voor een babbeltje. Is dat niet het geval, dan laat je het daarbij. Staat ze er wel voor open, probeer dan het gesprek verder te zetten met een onschuldig grapje (sta je in de Albert Hein, zeg dan, "misschien zit iedereen wel in de Jumbo"). Het is maar een voorbeeld, maar oefen je op dat soort small-talk en ga steeds een stapje verder. Na het oefenen met winkelmedewerkers kan je het ook eens met bij klanten proberen. Neemt iemand een product, vraag dan eens beleefd en onschuldig dat je bijvoorbeeld ook dat product eens wou proberen en of ze daar tevreden van is.

Het zijn maar voorbeelden, maar je gaat echt je social skills op die manier moeten oefenen. En dan kan je op zoek gaan om ideale omstandigheden te creëeren. Ga bijvoorbeeld eens vrijwilligerswerk doen op een festival of concert. De kans is groot dat je met veel single "collega's" zal samenwerken. Het is dan kwestie van kansen te creëeren op zoveel mogelijk sociaal contact waaruit dan spontaan iets kan groeien. Forceren werkt nooit! Kansen opzoeken wel ;) Grootste voordeel: je doet aan instant-dating en geen gedoe met foto's en profielen.

Hopelijk ben je er wat mee en succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:16:
[...]

Dat ligt denk ik aan jou, of aan je leeftijdscategorie. Mijn ervaring is dat de mensen boven de 35 ongeveer toch juist wel serieuze intenties hebben op Tinder. Maar vaak ook de kinderwens die parten begint te spelen. Die heb ik dus absoluut niet, maar dat heb ik dus ook duidelijk in mijn profiel staan.

Maar goed, voor mij werkt Tinder en de andere apps tot op heden ook niet, als je als man niet binnen 5 minuten een berichtje stuurt, ontmatchen ze vaak al, ook al zijn zij degene die de match voltooien. En voor mij blijft het een drempel om vrouwen aan te spreken, of het nu online is of in het echte leven, dat maakt geen verschil. Gekke is dat als er eenmaal een gesprek is, dat het prima gaat, maar die eerste drempel...

En verder, het is Tweakers, overal is een topic voor, welicht vind je er ook nog tips in: Het grote Dating topic deel 2
Niet iedereen heeft toegang tot de huiskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:14

Metalfreak

Hoije woh!

Boerenlater schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:19:
[...]
Niet iedereen heeft toegang tot de huiskamer.
Ow, ben me nooit zo bewust van waar een topic zich bevindt, excuses dan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:54
Poeh...
Jim80 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:44:
Op het eerste zicht lijkt internet-dating gemakkelijk en efficiënt, maar dat is het niet! Het is een eindeloze administratieve investering om er uiteindelijk achter te komen dat die 10 moeizame dates op niks uitdraaien en je tientallen uren achter je toestel vol frustratie hebt verspeeld.

In het echte leven iemand versieren is, zeker naarmate de leeftijd toeneemt, helemaal niet evident en ligt voor de meesten mijlenver uit de comfortzone. Maar vaak denk je dat dat het enige alternatief is voor de digitale manier. Maar zo werkt het ook niet! Je komt al snel als clown en hopeloos over als je teveel je best zou gaan doen (als je toch die drempel weet te overwinnen).

Een relatie ontstaat dan ook meestal uit een normale situatie. Begin eens eenvoudig door laagdrempelig een praatje te maken met bijvoorbeeld een winkelmedewerker (als het niet druk is!) begin met een simpel onschuldig zinnetje zoals "wat is het hier rustig", en je merkt al snel of de tegenpartij openstaat voor een babbeltje. Is dat niet het geval, dan laat je het daarbij. Staat ze er wel voor open, probeer dan het gesprek verder te zetten met een onschuldig grapje (sta je in de Albert Hein, zeg dan, "misschien zit iedereen wel in de Jumbo"). Het is maar een voorbeeld, maar oefen je op dat soort small-talk en ga steeds een stapje verder. Na het oefenen met winkelmedewerkers kan je het ook eens met bij klanten proberen. Neemt iemand een product, vraag dan eens beleefd en onschuldig dat je bijvoorbeeld ook dat product eens wou proberen en of ze daar tevreden van is.

Het zijn maar voorbeelden, maar je gaat echt je social skills op die manier moeten oefenen. En dan kan je op zoek gaan om ideale omstandigheden te creëeren. Ga bijvoorbeeld eens vrijwilligerswerk doen op een festival of concert. De kans is groot dat je met veel single "collega's" zal samenwerken. Het is dan kwestie van kansen te creëeren op zoveel mogelijk sociaal contact waaruit dan spontaan iets kan groeien. Forceren werkt nooit! Kansen opzoeken wel ;) Grootste voordeel: je doet aan instant-dating en geen gedoe met foto's en profielen.

Hopelijk ben je er wat mee en succes!
Ik geloof dat je oprecht advies geeft, maar je lijkt van je eigen ervaring (?) waarheid te maken. Alleen dit is voor iedereen anders. Ik vond online daten super leuk en was ook erg succesvol (in augustus zijn we 10 jaar getrouwd). En hoezo werkt iemand in real life versieren niet? Vaak genoeg gedaan (en gelukt)...

En als iemand me random aanspreekt in de supermarkt denk ik juist: wat een clown.

TS zal toch echt zelf moeten ontdekken wat voor hem de beste manier is om een date/relatie te krijgen. En daar kan Tinder hulp bij bieden, maar persoonlijk zou ik voor een wat serieuzere optie kiezen. Er zijn zelfs datingsites voor mensen met autisme: https://www.capido.nl/daten-met-autisme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1906646

[...]
Neemt niet weg dat dit wel haar verdienmodel is.
Nou, naar aanleiding van dit bericht heb ik me ingeschreven, en net een paar minuten geleden weg geklikt. De term workshop is behoorlijk overdreven, het was meer een salespitch om haar cursus te volgen. Dus het stukje wat ik heb gequote was erg toepasselijk inderdaad.

Neemt niet weg dat ik het waardeer dat je het hier deelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evert241
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 09-08-2024
*knip* Welkom op Tweakers maar op deze manier een ouder topic kicken is niet de bedoeling. Ik zal hem hierom ook sluiten :)

[ Voor 74% gewijzigd door Touchdomex op 09-08-2024 13:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.