Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stidam
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 16-08-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
VTablett.

Wat is je budget?
300 a 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bedienen van Galaxy S23 Ulttra op statief om videofilmpjes te maken van bowlingames, dus starten en eindigen van opnames en daar op de tablet de filmpjes bekijken, bv frame voor frame voor trainingsdoeleinden

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb niet echt een idee wat er technisch kan en naar wat ik moet uitzien

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou kijken naar een scherm spiegeling applicatie om de telefoon op afstand te bedienen, en vervolgens de resultaten in een cloud zoals Google Drive, Microsoft OneDrive of Dropbox opslaan om op andere apparaten af te spelen.

Alternatief kun je met de ingebouwde S-Pen commandos op de S23U uitvoeren, dus dat zou ook als afstandsbediening gebruikt kunnen worden.

Samsung heeft integratie tussen de eigen telefoons en tablets, dus die kun je ook overwegen te gebruiken. Moeten beide op hetzelfde Samsung account ingelogd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door swhnld op 07-04-2024 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
swhnld schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:29:
Alternatief kun je met de ingebouwde S-Pen commandos op de S23U uitvoeren, dus dat zou ook als afstandsbediening gebruikt kunnen worden.
Sterker nog, Samsung adverteert met de fotografie funcite van de Ultra S-Pen:
"Bedien je telefoon op afstand

Gebruik de S Pen als afstandsbediening. Klik op de knop aan de zijkant of maak een gebaar in de lucht om foto's te maken, muziek of video's af te spelen, tussen presentatiedia's te wisselen en nog veel meer."
https://www.samsung.com/n...-lavender-ej-ps918bpegeu/

De meeste smartwatches en fitnesstrackers hebben deze functie ook. Al kun je daar geen video's op terugkijken, maar meestal wel de foto's zien.

Je kunt het beeldmateriaal i.p.v. in de cloud ook op je lokale netwerk opslaan m.b.v. een NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stidam
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 16-08-2024
maar dan blijf ik nog op men honger zitten om de filmpjes te editen en bv af te spelen met frame per frame.

Welke tablet gebruik ik er voor, ik heb nu men ook laten vallen op de Samsung TAB S9 FE plus maar twijfel nog, de vraag is 8gb ram goed of beter te gaan voor 12gb ram.

De tablet zou ook een lange batterijduur moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
stidam schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:44:
maar dan blijf ik nog op men honger zitten om de filmpjes te editen en bv af te spelen met frame per frame.

Welke tablet gebruik ik er voor, ik heb nu men ook laten vallen op de Samsung TAB S9 FE plus maar twijfel nog, de vraag is 8gb ram goed of beter te gaan voor 12gb ram.

De tablet zou ook een lange batterijduur moeten hebben
12GB RAM zal beter zijn, maar de SoC van de S9 FE is ook relatief traag. Ik zou dan eerder voor de TAB S8 of S9 gaan. DIe zijn daar beduidend beter voor geschikt.