Ik kon er geen instellingen voor vinden, zit er dus blijkbaar niet in.
Wel slecht eigelijk dat er niet iets van een extra beveiliging in zit.
Wordt wel erg makkelijk om een rekening leeg te halen op die manier.
Ik heb me er ook nooit heel erg in verdiept verder, 3 maandjes gemined en daar had ik een wallet voor nodig, Exodus werd toen aangeraden door een vriend.
pennywiser schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:13:
Ik lees Metamask, dit is een browserextensie zoals je weet. Dit icm met torrent sites en vage popups zoals je aangeeft, in diezelfde browser is vragen om lege wallets.
Je hoeft je wallet ook helemaal niet gekoppeld te houden in je browser altijd, waarom doe je dat? Om te checken? Daar is Exodus toch veel beter voor? Of beter nog een Ledger.
Metamask alleen koppelen als je wil swappen of traden, daarna direct ontkoppelen.
Ik gebruikte het voor het gemak, snel even checken inderdaad.
En wist er te weinig van, heb me er ook niet in verdiept want anders had ik het wel anders aangepakt.
Ik zit dit ook als een lesje.
Mocht ik nog iets met crypto doen dan zal ik 't ook anders aanpakken.
Sowieso niks op m'n game PC bewaren, kan er ook geen browsersessie o.i.d. gehackt worden
Ik heb nog geluk dat het niet heel veel waard was (al was 't voor mij toch een leuk extraatje)
Een vriend van me is ooit in de beginjaren 30 bitcoin kwijtgeraakt.. was toen nog geen €100 waard maar achteraf baalt ie toch behoorlijk dat het toen gejat was (was dat Mt Gox geval)