Ik zoek een?
Ik wil graag The Witcher 3 met Ray Tracing spelen. Begin 2023 heeft Tweakers hier nog een vernietigende review over gemaakt: review: The Witcher 3: Wild Hunt - Snelle hardware geen match voor deze loodz...
Een 3080 haalde een gemiddelde van 20fps met een 1% low van 8fps.
Sindsdien zijn er wel nieuwe patches geweest, maar heb ik geen geüpdate reviews meer gezien.
Is het verbeterd? En zo ja, met welke kaart is dit nu een beetje soepel te spelen? Zonder DLSS!
Wat is je budget?
Geen budget, als ik het niet kan betalen zal ik moeten sparen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NVidia lijkt het beter te doen dan AMD op het gebied van ray tracing, maar mocht AMD in deze titel beter zijn is dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
AMD 5800X3D
32gb ram
AMD RX6700XT
Kingston KC3000 SSD
4k OLED televisie waar ik op game
Ik wil graag The Witcher 3 met Ray Tracing spelen. Begin 2023 heeft Tweakers hier nog een vernietigende review over gemaakt: review: The Witcher 3: Wild Hunt - Snelle hardware geen match voor deze loodz...
Een 3080 haalde een gemiddelde van 20fps met een 1% low van 8fps.
Sindsdien zijn er wel nieuwe patches geweest, maar heb ik geen geüpdate reviews meer gezien.
Is het verbeterd? En zo ja, met welke kaart is dit nu een beetje soepel te spelen? Zonder DLSS!
Wat is je budget?
Geen budget, als ik het niet kan betalen zal ik moeten sparen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NVidia lijkt het beter te doen dan AMD op het gebied van ray tracing, maar mocht AMD in deze titel beter zijn is dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
AMD 5800X3D
32gb ram
AMD RX6700XT
Kingston KC3000 SSD
4k OLED televisie waar ik op game
[ Voor 12% gewijzigd door TemporaryL1ght op 06-04-2024 18:40 ]