tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
hoeveel kost zo'n dremel
wil ook het een en ander wijzigen aan mijn kast
Verwijderd
De dremel gaat gewoon 100x langer mee en zal een val overleven...
beetje overdreven moet ik zeggenOp zondag 09 september 2001 18:29 schreef Guanoape het volgende:
De ene is van dremel en de ander een kopie van de dremel.
ik heb ook een dremel cloon, maar echt veel verschil heeft het niet. Ik heb bij mijn oom met een echte dremel gewerkt, en weinig verschil gemerkt. Alleen de dremel shaked meer als je er mee bezig bent, maar dat komt omdat ik een lichtere moter in mijn fake heb, maar hier heb ik voor gekozen,.
Ik heb bij de Gamma een fake dremel van Kinzo gekocht.Op zondag 09 september 2001 18:29 schreef Guanoape het volgende:
De ene is van dremel en de ander een kopie van de dremel.
Die kostte maar 69 piek in tegenstelling tot 250 piek.
En dat ie minder lang meegaat zal me echt niet boeien, er zit trouwens netjes een jaar garantie op.
Ik gebruik trouwens gewoon de dremel accesoires.
Laatst waren de 426 schijfies verkeerd geprijst en heb ik ze voor 12 piek per doosje meegekregen
Nu kun je 'r nix meer in vast zetten en is dus onbruikbaar
Dat vond m'n vader iets minder aangezien het de eerste keer was dat dat ding gebruikt werd.
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Kun je AUB je vraagteken normaal zetten.
Het is echt irritant. Dank u
Heb ook Dremel dingetjes versterkt met glasvezel. Bij mij betaalt het zichzelf terug omdat je niet zoveel ervan gebruikt.
Verwijderd
Maar die schijffies die d'r bij zitten: waarvoor kun je die wel goed gebruiken dan¿ [hout ofzow¿]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Je geeft antwoord op je zelf !!Op zondag 09 september 2001 17:29 schreef -whodini- het volgende:
wat is het verschil tussen echt en fake
de ene is dus echt (dremel) en de andere fake (geen dremel)
Verwijderd
Lees handleiding ??Op zondag 09 september 2001 23:40 schreef -=!ME!=- het volgende:
Ik heb de Black & decker RT650A gekocht en die was volgens de man v/d praxis, kwalitatief net zo goed als de "echte dremel" maar een stuk goedkoper [B&W:130 piek, dremel-multi:199, dremel pro:289 piek]
Maar die schijffies die d'r bij zitten: waarvoor kun je die wel goed gebruiken dan¿ [hout ofzow¿]
Naja, zal maar UTFS tegen mezelf zeggen he
Zo heb ik het gevonden...
Op maandag 10 september 2001 00:21 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Lees handleiding ??
Staat er niet [duidelijk] inOp maandag 10 september 2001 00:21 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Lees handleiding ??
\o/
En trouwens, kabel is begin oktober verkrijgbaar.
ding wat ik nu heb is ook perfect, alleen de standaard schijffies zijn niet geschikt voor keemottenOp maandag 10 september 2001 10:39 schreef PowerCow het volgende:
Als mede Hattemer zeg ik, koop een echte dremel, heb ik ook. Dingen werken perfect, nix geen rondvliegend materiaal.
En trouwens, kabel is begin oktober verkrijgbaar.
en kabel..
*tsja* ik hou het nog steeds op KERST op ze vroegst...
\o/
ik heb voor 1/3e van me logo 4,5 van die schijffies erdoor gejaagdOp zondag 09 september 2001 14:35 schreef DeVoTioN het volgende:
Neem de Dremel 426 schijfjes met glasvezel versterkt, kosten 20 piek voor 5 schijfjes maar gaan wel lang mee.
is da normaal¿
\o/
Ik heb voor 1 blowhole nog nie eens een half schijfje verbruikt.Op maandag 10 september 2001 21:25 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
ik heb voor 1/3e van me logo 4,5 van die schijffies erdoor gejaagd
is da normaal¿
heeft ge verdorie 20 piek gekost, maarja..
\o/
moet toch gewoon goed gaan¿
\o/
Bij mij komt er dan een fontein aan vonken vanaf, en aangezien ik in een houten schuur bezig was.....Op maandag 10 september 2001 21:57 schreef DeVoTioN het volgende:
Ik heb hem op stand 5 staan.
\o/
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.