Hallo,
Onze badkamer is bij/na het douchen net een sauna en hierdoor ontstaan ook snel schimmel rondom de badkamer.
Er zit wel een pijpje naar boven het dak, maar dit helpt niet.
Het liefst zou ik iets van mechanische ventilatie o.i.d. er tussen zetten zonder de badkamer open te hoeven breken. Daarom dacht ik dat er wellicht iets tussen gezet kan worden in de ruimte op zolder tussen de badkamer en het dak. Het probleem is echter dat er een muurtje om die ruimte heen lijkt te zitten. Bovendien als ik door het rooster in de badkamer omhoog probeer te kijken lijkt daar niet veel ruimte te zijn.
Zie onderstaande foto's van de situatie. Heeft iemand ideeën of tips wat ik het beste kan doen hiermee?
Het rooster in de badkamer:
:strip_exif()/f/image/EfM1bhyztXIXWVPY1TcapY4A.jpg?f=fotoalbum_large)
Pogingen om een foto door dit rooster heen te maken:
:strip_exif()/f/image/DvRX4YbQgQ5Tv0k3wFKzklUw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jJhzdZSsoMn6m56LrofssR1X.jpg?f=fotoalbum_large)
Het muurtje op zolder waar deze pijp achter zit:
:strip_exif()/f/image/DkFZgPeDTF3yF9WBtzjkeuby.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is mij ook een raadsel waarvoor de leidingen/buizen zijn die hier dit muurtje in gaan. Vermoedelijk is 1 daarvan voor de aanvoer van warm water naar de badkamer.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Onze badkamer is bij/na het douchen net een sauna en hierdoor ontstaan ook snel schimmel rondom de badkamer.
Er zit wel een pijpje naar boven het dak, maar dit helpt niet.
Het liefst zou ik iets van mechanische ventilatie o.i.d. er tussen zetten zonder de badkamer open te hoeven breken. Daarom dacht ik dat er wellicht iets tussen gezet kan worden in de ruimte op zolder tussen de badkamer en het dak. Het probleem is echter dat er een muurtje om die ruimte heen lijkt te zitten. Bovendien als ik door het rooster in de badkamer omhoog probeer te kijken lijkt daar niet veel ruimte te zijn.
Zie onderstaande foto's van de situatie. Heeft iemand ideeën of tips wat ik het beste kan doen hiermee?
Het rooster in de badkamer:
:strip_exif()/f/image/EfM1bhyztXIXWVPY1TcapY4A.jpg?f=fotoalbum_large)
Pogingen om een foto door dit rooster heen te maken:
:strip_exif()/f/image/DvRX4YbQgQ5Tv0k3wFKzklUw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jJhzdZSsoMn6m56LrofssR1X.jpg?f=fotoalbum_large)
Het muurtje op zolder waar deze pijp achter zit:
:strip_exif()/f/image/DkFZgPeDTF3yF9WBtzjkeuby.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is mij ook een raadsel waarvoor de leidingen/buizen zijn die hier dit muurtje in gaan. Vermoedelijk is 1 daarvan voor de aanvoer van warm water naar de badkamer.
Alvast bedankt voor het meedenken.