Toon posts:

Windows toets tijdens gamen - GVD!

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als ik aan het gamen ben komt het mij, en ook mijn vrienden vaak voor dat ze per ongeluk op de Windows toets drukken, waardoor we uit ons spel geflikkerd worden, en er terug in komen vaak niet gaat.
Weet iemand een tool om de windows toets uit te zetten?

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 14:31 schreef WrineX het volgende:
Ja, als ik aan het gamen ben komt het mij, en ook mijn vrienden vaak voor dat ze per ongeluk op de Windows toets drukken, waardoor we uit ons spel geflikkerd worden, en er terug in komen vaak niet gaat.
Weet iemand een tool om de windows toets uit te zetten?
Ik stouw er altijd een lucifer onder :)
maar heb geen windows toetsenbord voor me game PC :)

Verwijderd

bij mij is het in windows98 als volgt:

start -> instellingen -> configuratie scherm -> toetsenbord -> options tabblad -> bij disable key kan je dan aanvinken welke toets je niet wilt laten werken

[ik heb wel een microsoft toetsenbord zodat ik de juiste driver heb om die keys te disable-en... ik weet niet of dit ook bij andere toetsenborden gaat, maar ik verwacht van wel.]

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01

Dielie

*BURP!*

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
En dit is precies waarom ik een toetsenbord (Cherry G81 PS/2 -> super!!) heb ZONDER windows toetsen... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Je kunt ze meestal in windows zelf uitschakelen en er zijn ook speciale proggies ervoor.

Maar het is ook de schuld van die bepaalde games hoor, het is niet zo moeilijk om als die game runt die keys uit te schakelen.
Pagina: 1