En hierbij wil ik ff meedelen dat iedereen die kwaliteit wil NOOIT TRUST CD's MOET KOPEN.
Ik heb een Plextor 12/4/32 brander, hierop branden ze goed. Maar sinds het me opvalt dat .sfv files checken die op Trusts CD-R's zijn gefikt zooooo sloom gaat (gewoon 1minuut voor 15 mb ofzo) ben ik maar eens een ander brandproggie gaan gebruiken (NTI CD Maker, ondersteund ook het 'Romeo' formaat, dus tot 128 karakters, ideaal voor MP3cdz
)
NTI CD-Maker controleert standaard de CD (verifying data oid).
Met Trust CD'z:
CDtje (700 MB) gebakken in een minuut of 6/7.
Vers gebakken CDtje verifyen in een minuut of 20
Met That's Write CD'z:
CDtje (698 MB) gebakken in zelfde tijd.
Verify klaar binnen enkele minuten.
Conclusie: dont trust trust!
PS: Ik heb de search al gebruikt en an eerder negatieve reacties gehoord over trust zooi, maar nog niet dat deze cd-r's ook lagere leessnelheden hebben...
Edit: plaatje

Deze bedoel ik... ook nog eens in een kartonnen hoesje (voor 17,50 per 10 bij de bruna...doe ik dus ook nooit weer)
Ik heb een Plextor 12/4/32 brander, hierop branden ze goed. Maar sinds het me opvalt dat .sfv files checken die op Trusts CD-R's zijn gefikt zooooo sloom gaat (gewoon 1minuut voor 15 mb ofzo) ben ik maar eens een ander brandproggie gaan gebruiken (NTI CD Maker, ondersteund ook het 'Romeo' formaat, dus tot 128 karakters, ideaal voor MP3cdz
NTI CD-Maker controleert standaard de CD (verifying data oid).
Met Trust CD'z:
CDtje (700 MB) gebakken in een minuut of 6/7.
Vers gebakken CDtje verifyen in een minuut of 20
Met That's Write CD'z:
CDtje (698 MB) gebakken in zelfde tijd.
Verify klaar binnen enkele minuten.
Conclusie: dont trust trust!
PS: Ik heb de search al gebruikt en an eerder negatieve reacties gehoord over trust zooi, maar nog niet dat deze cd-r's ook lagere leessnelheden hebben...
Edit: plaatje

Deze bedoel ik... ook nog eens in een kartonnen hoesje (voor 17,50 per 10 bij de bruna...doe ik dus ook nooit weer)