Massa taggen voor forumbeheerders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Als beheerder van het motor forum lijkt het me soms handig om iedereen in het topic te kunnen taggen. Bijvoorbeeld wanneer er een motorrit georganiseerd wordt, of een mededeling gerelateerd aan dat specifieke forumdeel wilt doen. Ik kan me voorstellen dat dit voor andere delen van het forum ook handig kan zijn.

Is het mogelijk om zo'n optie te creëren voor forumbeheerders?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan al op een andere manier: vraag de mod een topicwaarschuwing te plaatsen.

(Mensen die ooit een keer een reactie heeft geplaatst wil je niet benaderen. De rest ziet de topicwaarschuwing)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:21:
Dat kan al op een andere manier: vraag de mod een topicwaarschuwing te plaatsen.

(Mensen die ooit een keer een reactie heeft geplaatst wil je niet benaderen. De rest ziet de topicwaarschuwing)
Dat is een goede tip! Ga ik onthouden, bedankt :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:19

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Mensen kunnen onderaan klikken op "Topic volgen"

In het ergste geval kun je een afzonderlijk topic maken waar alleen mededelingen gedaan worden; en dan kan iedereen voor zichzelf kiezen of ze het willen volgen.

Vanuit je eigen topic kun je dan verwijzen naar het mesedelingstopic.

Of je moet een lijst van usernames bijhouden; dat men zich aan/af kan melden en die lijst steeds in volledigheid onderaan het bericht plakken:)

Let op:
TopicwaarschuwingTopicwaarschuwingTopicwaarschuwingTopicwaarschuwingTopicwaarschuwing