Sinds een paar dagen is de HDMI Arc verbinding tussen mijn nieuwe LG tv en mijn Spectral BRA2 soundbar met enige regelmaat de handshake aan het verliezen. De soundbar uit en weer aan zetten zorgt er voor dat ik weer verbinding heb. Voor mijn geen probleem, maar wel voor de rest van het gezin die er niets van snapt en vindt dat papa direct op moet komen draven om geluid bij de Octonauten te regelen.
Ik heb er eerst even een andere HDMI kabel uit de collectie tussen gezet en hopelijk helpt dat, maar met ARC weet je het maar nooit. Vandaar dat ik aan optisch denk ook omdat CEC me niet boeit, maar voordat ik weer een kabel haal wou ik toch even hier checken of dat een definitieve oplossing zou zijn. In het plaatje hieronder staan de specs van de BRA2, gaat dat probleemloos werken met een optische verbinding? Mijn bronnen zijn met 8K HDMI kabels op de tv aangesloten, dus voor beeld heb ik ook geen HDMI naar de soundbar nodig.
Ik heb er eerst even een andere HDMI kabel uit de collectie tussen gezet en hopelijk helpt dat, maar met ARC weet je het maar nooit. Vandaar dat ik aan optisch denk ook omdat CEC me niet boeit, maar voordat ik weer een kabel haal wou ik toch even hier checken of dat een definitieve oplossing zou zijn. In het plaatje hieronder staan de specs van de BRA2, gaat dat probleemloos werken met een optische verbinding? Mijn bronnen zijn met 8K HDMI kabels op de tv aangesloten, dus voor beeld heb ik ook geen HDMI naar de soundbar nodig.
/f/image/cSO9BPJ21jBAPx9mtBrh8H0D.png?f=fotoalbum_large)
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.