Toon posts:

kom mn hotmail inbox niet in met @home

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

het volgende probleem:

Ik draai win98se, ik heb een @home aansluiting. Internet werkt volledig op een ding na, ik kan www.hotmail.com wel openen maar wanneer ik mn login en pass invul en mn inbox wil enteren dan krijg ik een
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the Refresh button, or bla bla bla bla...
ik kan dus net niet in mn inbox komen... iemand een idee om dit op te lossen?

thnx

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

search hielp me niet veel..

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik dacht me te herinneren dat hotmail gebruik maakt van een beveiligde verbinding... misschien dat de browser deze verbindingen automatisch niet toestaat ofzo? Draai je een firewall trouwens...? en zo ja, geeft die alerts wanneer je wilt inloggen, of niet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen firewall draaien...

dat is het vreemde

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:28

Arno

PF5A

--> [forum=4] <--

Is internet related :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• sigma01
  • Laatst online: 09-04 11:55
Draai je misschien met meerdere computers op een aansluiting? Als je proxy geen https ondersteunt kan het niet werken. Een tip kan zijn om hotmail in outlook te integreren (via pop3).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 14:36 schreef Traag het volgende:
--> [forum=4] <--

Is internet related :)
oeps

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 14:37 schreef sigma01 het volgende:
Draai je misschien met meerdere computers op een aansluiting? Als je proxy geen https ondersteunt kan het niet werken. Een tip kan zijn om hotmail in outlook te integreren (via pop3).
nee geen proxy... en mn outlook doet heel vreemd, ik snap niets van dat programma!?

• sigma01
  • Laatst online: 09-04 11:55
Tip:
Installeer alles opnieuw van de @home cd-rom. heb ook wel eens problemen met mijn verbinding gehad en na herinstallatie werkte alles weer goed.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 14:40 schreef sigma01 het volgende:
Tip:
Installeer alles opnieuw van de @home cd-rom. heb ook wel eens problemen met mijn verbinding gehad en na herinstallatie werkte alles weer goed.
ga ik proberen

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb de software opnieuw geinstalled maar ook nu werkt t niet... in mn internetopties kan ik ook niet echt iets vinden dat ermee te maken kan hebben... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 14:40 schreef sigma01 het volgende:
Tip:
op zich ligt het ook niet aan mn verbinding maar ik denk dat t meer iets met mn systeem te maken heeft...

vandaar trouwens dat ik dit eerst gepost had bij windows maarja, maakt niet uit...

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Als je die @home software hebt geinstalleerd, betekend dat, dat je ook automatisch van de proxy gebruik maakt. Misschien vind hotmail.com dat niet zo leuk. Proxy's hebben vaak problemen bij het doorgeven van beveiligde verbindingen.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ow en de proxy uitzetten heeft geen zin, want bij de volgende opstart staat ie weer aan (thank you @home software). Om dat te voorkomen moet je een dll unregistren geloof ik.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Genoeg gezeur over @Home and @Home software. 99% kans dat het niet aan @Home ligt zoals de titel impliceert (of enig andere provider for that matter) maar aan je PC. Of een brakke firewall, veranderde instellingen in IE etc etc.

Bovendien gebruikt Hotmail alleen een secure http verbinding als je erom vraagt bij mijn weten ....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 17:48 schreef PolarBear het volgende:
Genoeg gezeur over @Home and @Home software. 99% kans dat het niet aan @Home ligt zoals de titel impliceert (of enig andere provider for that matter) maar aan je PC. Of een brakke firewall, veranderde instellingen in IE etc etc.

Bovendien gebruikt Hotmail alleen een secure http verbinding als je erom vraagt bij mijn weten ....
kijk dat t niet aan de @home shit ligt okee, maar dat is toch niet het oplossen van het probleem. ik heb dus geen firewall hier en verder gewoon ie5.1... kan iemand me nog helpen? Het vreemde is nl dat alle andere sites het wel doen. dingen als alle cookies weg en alle temps weg helpt niet...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 14:17 schreef 007larovisuals het volgende:

[..]

kijk dat t niet aan de @home shit ligt okee, maar dat is toch niet het oplossen van het probleem. ik heb dus geen firewall hier en verder gewoon ie5.1... kan iemand me nog helpen? Het vreemde is nl dat alle andere sites het wel doen. dingen als alle cookies weg en alle temps weg helpt niet...
Ook andere secure sites ?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Aan de proxy van @home ligt het in ieder geval niet.. Als ik die hier aanzet kan ik nog gewoon in m'n hotmail komen. Dus ik denk dat het probleem toch in een of andere instelling van Internet Explorer ofzo zit ja...

#

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Mijn pc heeft het identieke probleem, de pc met internet explorer 5.5 en de pc met internet explorer 6.0 , ik kan alle sites bereiken behalve als ik inlog bij hotmail dan krijg ik ook deze foutmelding, misschien een plaatselijke storing bij @home of iets. bij mij is het gewoon aangesloten via een simpel hubje, en een extra ip-adres dus dat kan niet het probleem zijn, alleen sinds een week werken de namen van @home niet meer, zoals mail, news, www enz. dus dit moet ingevuld worden met een ip-adres , ik denk dat daar ergens de storing bij @Home lig.

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:55 schreef Thunderbyte het volgende:
Mijn pc heeft het identieke probleem, de pc met internet explorer 5.5 en de pc met internet explorer 6.0 , ik kan alle sites bereiken behalve als ik inlog bij hotmail dan krijg ik ook deze foutmelding, misschien een plaatselijke storing bij @home of iets. bij mij is het gewoon aangesloten via een simpel hubje, en een extra ip-adres dus dat kan niet het probleem zijn, alleen sinds een week werken de namen van @home niet meer, zoals mail, news, www enz. dus dit moet ingevuld worden met een ip-adres , ik denk dat daar ergens de storing bij @Home lig.
iik heb t zelfde met chello :( nooit problemen gehad eerst.. op die andere netwerk pc komt die wel gewoon hotmail binnen, ik kan hotmail nu alleen checken via outlook

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb het ook gehad met @home verbinding en firewall (ZoneAlarm) en was op te lossen door de Hotmail account in Outlook Express te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Ik gebruik overigens geen software van @home...

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb het ook gehad met @home verbinding en firewall (ZoneAlarm) en was op te lossen door de Hotmail account in Outlook Express te verwijderen (werkt het daar wel?) en opnieuw aan te maken.

Ik gebruik overigens geen software van @home...

(dubbel... alles werkt momenteel wel hééééééél erg traag)

Verwijderd

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem gehad met trefpunt (tegenwoordig planet) Na vijf dagen zoeken, andere browser instaleren (Opera) en Windows XP opnieu instaleren, kwam ik erachter dat het aan mijnprovider lag. Toen ik me voor de gein aanmelde bij 12move ging alles opeens als een trein terwijl het bij trefpunt nog steeds niet werkt. Het zal wel iets met de beveiliging te maken hebben.

Andere provider proberen dus !

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 28 april 2002 01:17 schreef jmulders het volgende:
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem gehad met trefpunt (tegenwoordig planet) Na vijf dagen zoeken, andere browser instaleren (Opera) en Windows XP opnieu instaleren, kwam ik erachter dat het aan mijnprovider lag. Toen ik me voor de gein aanmelde bij 12move ging alles opeens als een trein terwijl het bij trefpunt nog steeds niet werkt. Het zal wel iets met de beveiliging te maken hebben.

Andere provider proberen dus !
Kijk voordat je reageert even hoe oud een topic is aub.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.