Toon posts:

Alle internationale nummers...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik ben met een site bezig waar je van kan sms-en.
Nu ben ik op zoek naar wat informatie over (internationale) mobiele nummers.. Hoe lang zijn ze? Zijn ze allemaal even lang?? Werken ze allemaal met land-code en dan netwerknummer zonder 0? Van waar tot waar lopen de land-codes? kunnen landcodes ook met 0 beginnen??

Bvd..

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 14:16 schreef WebMasterMike het volgende:
Hoi!
Ik ben met een site bezig waar je van kan sms-en.
Nu ben ik op zoek naar wat informatie over (internationale) mobiele nummers.. Hoe lang zijn ze? Zijn ze allemaal even lang?? Werken ze allemaal met land-code en dan netwerknummer zonder 0? Van waar tot waar lopen de land-codes? kunnen landcodes ook met 0 beginnen??

Bvd..
Hoe lang zijn ze? verschilt per land.
Zijn ze allemaal even lang?? in hetzelfde land wel jah.
Werken ze allemaal met land-code en dan netwerknummer zonder 0? ja
Van waar tot waar lopen de land-codes? van 1 tot weet ik veel kijk ook ff op landcodes
kunnen landcodes ook met 0 beginnen?? beginnen wel degelijk met 0 denk aan 0031 van nederland :+

Verwijderd

Even over het feit of landcodes met een 0 kunnen beginnen. Nee, want 0031 is eigenlijk +31, de 00 is om aan te geven, dat je buiten het land wil gaan bellen waar je je nu in bevindt.
Dus de landcode van NL is 31 en zo is er volgens mij geen enkel land waarvan de toegangscode met een 0 begint.

Om sms te versturen zou ik www.mtnsms.com gebruiken of vanuit ICQ 2000b, dan kun je volgens mij toch echt de meest landen ter wereld wel bereiken.

Wil je naar de VS sms-en, stuur dan een email naar +1(rest_van_amerikaanse_gsm)@icqsms.com.

Succes
Mudman