Adio cd afspelen: WinAMP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Ik heb in windows zodanig ingesteld, dat audio cd's automatisch worden afgespeeld, zodra ik er een in de drive stop.
WinAMP start dan automagisch op en begint met spelen.

Nu heb je tegenwoordig steeds vaker audio-cd's met een data track. Deze cd's worden in de explorer dan als data-cd aangemerkt. WinAMP speelt deze cd's dus niet.

Heeft iemand enig idee, hoe ik deze cd's alsnog kan afspelen in WinAMP, dan wel de MediaPlayer? Er moet toch een manier zijn om in de explorer alsnog de cd-audio-tracks zichtbaar te maken?

Het gaat hier in eerste instantie om WinME en volgens mij heb ik hetzelfde probleem in WinXP.

Bvd

- Mo -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh over het algemeen zal dat niet zo snel gaan.
Data CD's zoals die van Volumia -> MP3z als data-track
Dance Nation - Sunshine -> Irri kopieerbeveiliging (gebruik DVD om te rippen)

En zoals Destiny's Child - Survivor -> ff met Exact Audio Copy proberen af te spelen, deze leest de TOC en niet alleen de data-track :)

Suc7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Op zondag 09 september 2001 14:49 schreef VaagOH het volgende:
Uhh over het algemeen zal dat niet zo snel gaan.
Data CD's zoals die van Volumia -> MP3z als data-track
Dance Nation - Sunshine -> Irri kopieerbeveiliging (gebruik DVD om te rippen)

En zoals Destiny's Child - Survivor -> ff met Exact Audio Copy proberen af te spelen, deze leest de TOC en niet alleen de data-track :)

Suc7 :P
Ok, ik ben al een stapje verder. Het is dus geen extra beveiligde cd. Ik heb AudioCatalyst geinstalleerd en die laat de inhoud van de cd zien. Hij laat de datatrack en de audiotracks zien. Die kan je selecteren en dan afspelen. Een beetje een omweg, maarja.

Misschien een idee voor de makers van winamp, om ook zulke cd's af te laten spelen.