Winkel Mr Speazy

Pagina: 1
Acties:
  • 8.405 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 22:31
Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaalde TV en vond deze best wel goedkoop bij Mr Speazy. Ik zie deze winkel en hun aanbod echter niet op jullie site. Wat is de reden hiervoor?

Beste antwoord (via Plantje1978 op 04-04-2024 23:02)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Plantje1978 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:56:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaalde TV en vond deze best wel goedkoop bij Mr Speazy. Ik zie deze winkel en hun aanbod echter niet op jullie site. Wat is de reden hiervoor?
https://tweakers.net/info/over-tweakers/verdienmodel/

In het kort: winkels moeten betalen om op Tweakers te staan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Plantje1978 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:56:
https://tweakers.net/info/over-tweakers/verdienmodel/

In het kort: winkels moeten betalen om op Tweakers te staan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Bedankt! Dat is een duidelijk antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Speazy
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-08-2024
Hoi,

Wij zijn al 7 jaar actief en bieden ons assortiment inderdaad aan door heel Nederland/ België voor de beste prijzen en bieden een uitstekende service.

Wij zijn nog niet te vinden op Tweakers, dat wilt echter niet zeggen dat wij in de toekomst niet aanwezig zullen zijn met onze producten op dit platform :)

Voor vragen over één van onze producten, kunt u altijd bij onze klantenservice terecht.

Ik wens u een zonnige dag d:)b !

Met vriendelijke groet,
Jos van het Mr. Speazy team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Kijk! Dat is goed om te weten. De TV is inmiddels ook besteld en als het goed is al (bijna) onderweg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Plantje1978 dat is meer een vraag voor het team achter de Pricewatch, dan voor de redactie. Ik verplaats je topic dus even naar Pricewatch, ook al heb je in het bericht van @True al een belangrijk deel van je antwoord.

Je kan ook zelf suggesties voor shops insturen, zie ook: https://tweakers.net/info/faq/pricewatch/#shop-toevoegen

Daarmee kan een winkel vrij laagdrempelig worden toegevoegd aan de Shopreviews. Voor toevoegen aan de Pricewatch moet de shop, zoals daar ook staat uitgelegd, een PW abonnement afsluiten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.