Mijn vraag
Weet iemand of het mogelijk is om via een (spraak) routine, een scene aan en uit te zetten ?
( ik kan zelf wel gewoon routines instellen. Ik kan zelf ook Scenario's aanmaken,... echter deze koppelen aan elkaar is mij niog niet gelukt, en ik vraag me ook af of dit uberhaubt kan...?)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google home / Google Assitent / kruidvat smarthome app / Smartlife App
Hardware: Smarthome lampen van kruidvat / Action en Google home op Bose smart soundbar / telefoon / KPN afstandsbediening / Samsung watch / Sonos speaker / JBL hoofdtelefoon / Jabra inEar / Samsung GSM
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb al een avond zelf geprobeert om een oplossing te vinden, zonder resultaat
- Ik heb op Youtube gezocht zonder resultaat
- Google zonder resultaat
- ander forum vraag gesteld
- Collega's gevraagd
Weet iemand of het mogelijk is om via een (spraak) routine, een scene aan en uit te zetten ?
( ik kan zelf wel gewoon routines instellen. Ik kan zelf ook Scenario's aanmaken,... echter deze koppelen aan elkaar is mij niog niet gelukt, en ik vraag me ook af of dit uberhaubt kan...?)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google home / Google Assitent / kruidvat smarthome app / Smartlife App
Hardware: Smarthome lampen van kruidvat / Action en Google home op Bose smart soundbar / telefoon / KPN afstandsbediening / Samsung watch / Sonos speaker / JBL hoofdtelefoon / Jabra inEar / Samsung GSM
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb al een avond zelf geprobeert om een oplossing te vinden, zonder resultaat
- Ik heb op Youtube gezocht zonder resultaat
- Google zonder resultaat
- ander forum vraag gesteld
- Collega's gevraagd