Toon posts:

Wacom tablet zonder rebooten installeren, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege RSI heb ik een Wacom Tablet Graphire aangeschaft. Nu wil ik deze ook op de computers van de TU-Delft (USB, WinNT) gebruiken. Deze computers hebben echter een read-only c-schijf of zo. Je kunt niets wijzigen aan Windows. Alles wat je veranderd in de instellingen is na rebooten weer teruggedraaid. De meeste instellingen zijn zelfs verborgen. Programma's installeren op mijn eigen (L:) schijf kan wel.

Ik wil wel mijn Wacom gebruiken. Is het mogelijk deze hier aan de praat te krijgen? Ik dacht aan bijv. een programma die je opstart en hup: het werkt, beetje simpel gedacht misschien ;)... Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!!!

Verwijderd

Ik dacht te weten dt je niet in het register kon klooien op de TU ;)
Op welk gebouw zit je?
Probeer eerst maar eens een simpele .reg in het register te proppen, ik denk niet dat dat gaat werken, maar als dát lukt dan is het wel te doen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet al te veel van drivers met betrekking tot het register. Voor de rest ben ik wel handig met computers. Ik zit trouwens in het Werktuigbouwkunde gebouw. Die waar vorig jaar de graafmachines nog in rondreden.

Jij zegt dus dat in register kunnen klooien een vereiste is wil de tablet werken? Het is niet mogelijk een programma te draaien in windows die de tablet ondersteund?

Andere mogelijkheden?

Verwijderd

Misschien dat de systeembeheerder de kwaadste niet is...
Je kunt het altijd even proberen te vragen natuurlijk ;)

Verwijderd

Jah, je kunt het toch gewoon vragen?
Onder gehandicapten regeling ofzo.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

sterker nog volgens arbo regelementen zouden ze het toe moeten staan en misschien kan je er zoals eerder gemeld een systeem beheerder bijhalen want die hebben wel de rechten hiervoor.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1