Hier ook, wel een workaround.
Je hebt denk ik geklikt op .plan: We stoppen de taalverloedering en omarmen het Nederlands vanaf nu voll... (vertaalde-pagina=true)
Als je klikt op .plan: We stoppen de taalverloedering en omarmen het Nederlands vanaf nu voll... gaat het wel uit (vertaalde-pagina=false)
Je hebt denk ik geklikt op .plan: We stoppen de taalverloedering en omarmen het Nederlands vanaf nu voll... (vertaalde-pagina=true)
Als je klikt op .plan: We stoppen de taalverloedering en omarmen het Nederlands vanaf nu voll... gaat het wel uit (vertaalde-pagina=false)
BedanktCheesy schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:04:
Want ik vond het ook voor even lollig maar wist niet dat die instelling echt werkte
Ik had het gewoon via het Instellingen menu gedaan van T.net, maar jouw link lost het probleem inderdaad op!Cheesy schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:04:
Bedankt!
Honestly, I found the option to disable it took a few clicks to adjust as well, but everything is properly readable in professional lingo again. A download once again is a download, and a laptop can be a laptop instead of a laptop.
I really appreciate these kind of april fools jokes, because they sincerely contribute to societal debate.
I really appreciate these kind of april fools jokes, because they sincerely contribute to societal debate.
We hebben de optie inmiddels verwijderd.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.