Een goede kennis gaat een huis kopen en ik help hem bij e.e.a. Op dit moment leeft de vraag of de woonkamer en keuken bij elkaar getrokken kunnen worden. Hiervoor hebben we de originele bouwtekening opgevraagd.
Wat we proberen te verkennen is of het mogelijk is de woonkamer en keuken samen te voegen, en dus die dubbele muur in het midden te verwijderen. Als dit haalbaar blijkt gaan we uiteraard deskundigen benaderen.
Op de 2e balklaag (dus vloer 1e verdieping) lijken wat ijzeren balken gebruikt te zijn ipv houten de de hele overkapping betreffen. Zie ik dat goed?
Hier de tekeningen die ik met knip en plak werk naast elkaar gezet heb. VLNR: Fundering, balklaag vloer BG, indeling BG, balklaag vloer 1e verdieping, indeling 1e verdieping
:strip_exif()/f/image/BGtMfD1L1cQJFSwfFSwOvA4F.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat ik wat spiegelbeelden moest herstellen hier ook wat losse:
Fundering:
Balklaag:
:strip_exif()/f/image/ao1h27ysEnfZHCKg5kLfLZWs.jpg?f=fotoalbum_large)
Dwarsdoorsnede:
Wat we proberen te verkennen is of het mogelijk is de woonkamer en keuken samen te voegen, en dus die dubbele muur in het midden te verwijderen. Als dit haalbaar blijkt gaan we uiteraard deskundigen benaderen.
Op de 2e balklaag (dus vloer 1e verdieping) lijken wat ijzeren balken gebruikt te zijn ipv houten de de hele overkapping betreffen. Zie ik dat goed?
Hier de tekeningen die ik met knip en plak werk naast elkaar gezet heb. VLNR: Fundering, balklaag vloer BG, indeling BG, balklaag vloer 1e verdieping, indeling 1e verdieping
:strip_exif()/f/image/BGtMfD1L1cQJFSwfFSwOvA4F.jpg?f=fotoalbum_large)
En omdat ik wat spiegelbeelden moest herstellen hier ook wat losse:
Fundering:
:strip_exif()/f/image/ifhPV5NXRdpZWD23zVH9TqUS.jpg?f=fotoalbum_large)
Balklaag:
:strip_exif()/f/image/ao1h27ysEnfZHCKg5kLfLZWs.jpg?f=fotoalbum_large)
Dwarsdoorsnede:
:strip_exif()/f/image/Kj4GTEQIgj7xet0nrA9FENsY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door mijosa2 op 03-04-2024 15:46 ]