Bij mijn nieuwe werkgever is er een budget vrij gemaakt die ik zelf vrij mag besteden aan een monitor voor mijn thuis werkplek. Dit is een vaste vergoeding en alles extra is voor eigen rekening. Zelf vind ik dit geen enkel probleem en wil daarom hier nu gebruik van maken en een leuke upgrade van mijn thuis monitor te doen.
Op het moment gebruik ik een Acer predator X34P maar die voldoet niet helemaal meer aan mijn voorkeuren. https://tweakers.net/pric...-predator-x34p-zwart.html
Ik zoek een?
Een monitor voor mijn thuis werkplek/ game PC
Wat is je budget?
€1250 maar minder is altijd beter !
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ga meer af op de reviews en ben niet merk gebonden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek dus een monitor welke ik voor mijn werk en voor gamen kan gebruiken.
Voor mijn werk moet ik een beveiligde laptop gebruiken en wil daarom ook graag een monitor met ingebouwde KVM switch en usb-c power delivery van minimaal 65 watt.
Ik werk minimaal 1 keer per week 8 uur achter elkaar voor mijn werk thuis en dan zal het scherm daar voor gebruikt worden. Daarnaast game ik de laatste tijd niet zo veel maar er kan rekening gehouden worden met 4 uur gamen per week.
hieronder nog andere voorkeuren/eisen:
-KVM switch ingebouwd
-Minimaal 144 HZ
-USB C power delivery van minimaal 65 Watt
-32 inch -4k of 1440p ultrawide 34 inch of 1600x3840 38 inch
-Voorkeur met ingebouwde speakers maar geen harde eis.
-Monitor moet geschikt zijn voor vesa mount
-Het liefst een monitor die Freesync en G-Sync ondersteuning heeft.
Er zijn dit jaar natuurlijk veel nieuwe Qd-Oled en Oled monitors op de markt gekomen. Deze lijken voor het gamen en HDR weergave echt super tof te zijn. Voor gewoon desktop werk iets minder geschikt. Als het mogelijk is om de monitor te laten refreshen /pixel shiften en al dat soort zaken automatisch te laten doen als de monitor word uitgeschakeld zal dit prima voor mij moeten kunnen werken. dus als iemand hier iets meer over weet hoor ik het graag.
Is een investering in DP 2.1 het nu al waard voor een monitor van 240hz 4K?
Op het moment gebruik ik een Acer predator X34P maar die voldoet niet helemaal meer aan mijn voorkeuren. https://tweakers.net/pric...-predator-x34p-zwart.html
Ik zoek een?
Een monitor voor mijn thuis werkplek/ game PC
Wat is je budget?
€1250 maar minder is altijd beter !
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ga meer af op de reviews en ben niet merk gebonden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek dus een monitor welke ik voor mijn werk en voor gamen kan gebruiken.
Voor mijn werk moet ik een beveiligde laptop gebruiken en wil daarom ook graag een monitor met ingebouwde KVM switch en usb-c power delivery van minimaal 65 watt.
Ik werk minimaal 1 keer per week 8 uur achter elkaar voor mijn werk thuis en dan zal het scherm daar voor gebruikt worden. Daarnaast game ik de laatste tijd niet zo veel maar er kan rekening gehouden worden met 4 uur gamen per week.
hieronder nog andere voorkeuren/eisen:
-KVM switch ingebouwd
-Minimaal 144 HZ
-USB C power delivery van minimaal 65 Watt
-32 inch -4k of 1440p ultrawide 34 inch of 1600x3840 38 inch
-Voorkeur met ingebouwde speakers maar geen harde eis.
-Monitor moet geschikt zijn voor vesa mount
-Het liefst een monitor die Freesync en G-Sync ondersteuning heeft.
Er zijn dit jaar natuurlijk veel nieuwe Qd-Oled en Oled monitors op de markt gekomen. Deze lijken voor het gamen en HDR weergave echt super tof te zijn. Voor gewoon desktop werk iets minder geschikt. Als het mogelijk is om de monitor te laten refreshen /pixel shiften en al dat soort zaken automatisch te laten doen als de monitor word uitgeschakeld zal dit prima voor mij moeten kunnen werken. dus als iemand hier iets meer over weet hoor ik het graag.
Is een investering in DP 2.1 het nu al waard voor een monitor van 240hz 4K?