Hallo allen, Mijn zoon heeft deze PC vooral voor Frotnite en Switch spellen emuleren. En hoewel Fortnite redelijk loopt, zou het qua performance beter kunnen. Af en toe ervaart hij een lag en word er soms uitgegooid. Aangezien ik zelf al lange tijd niet meer zo met gaming en hardware bezig ben, leek me het handig om de vraag hier te stellen.
Welke upgrade kan ik in dit geval het beste doen? Dat zal waarschijnlijk een losse videokaart zijn? En welke kaart is goed (genoeg)?
Hij denkt zelf ook aan een 2e hands PS4. Maar ben daar zelf niet zo'n voorstander van ivm dure games etc.
Upgrade voor Fortnite
Wat is de beste upgrade die ik kan doen voor deze PC? Videokaart? Welke videokaart? Of meer geheugen?
Maximaal 100 euro
Liever minder. Mag eventueel ook 2e hands.
Het volgende systeem:
i5-6500
Integrated HD graphics 530
12 GB RAM
SSD
Welke upgrade kan ik in dit geval het beste doen? Dat zal waarschijnlijk een losse videokaart zijn? En welke kaart is goed (genoeg)?
Hij denkt zelf ook aan een 2e hands PS4. Maar ben daar zelf niet zo'n voorstander van ivm dure games etc.
Upgrade voor Fortnite
Wat is de beste upgrade die ik kan doen voor deze PC? Videokaart? Welke videokaart? Of meer geheugen?
Maximaal 100 euro
Liever minder. Mag eventueel ook 2e hands.
Het volgende systeem:
i5-6500
Integrated HD graphics 530
12 GB RAM
SSD