Hallo Tweakers!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2.200,- euro, er is wat speling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik. Monitor overweeg ik eventueel nog in de toekomst te vervangen (Iiyama ProLite B2783QSU-B1).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Na het lezen van vele reviews en met behulp van de BBG's en het forum heb ik zelf een wensenlijst samengesteld en ik ben er klaar voor om alles te gaan bestellen. Voordat ik dit doe wilde ik toch even checken met jullie of ik de juiste dingen bij elkaar heb gezet en alles compatible is met elkaar.
Werkt het allemaal goed samen? Is deze voeding voldoende voor dit systeem? Is de processorkoeler goed genoeg, of kan ik er juist nog op besparen? Dit zijn bijvoorbeeld dingen die ik toch even zeker wil weten, aangezien ik geen expert ben op dit gebied.
Ik zou van jullie willen vragen om mijn lijst eens te bekijken. Mocht er iets niet kloppen of kan het ergens beter dan hoor ik dat graag van jullie! Ik sta natuurlijk open voor eventuele tips en suggesties.
Alvast mijn dank!
Joey
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2.200,- euro, er is wat speling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik. Monitor overweeg ik eventueel nog in de toekomst te vervangen (Iiyama ProLite B2783QSU-B1).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Na het lezen van vele reviews en met behulp van de BBG's en het forum heb ik zelf een wensenlijst samengesteld en ik ben er klaar voor om alles te gaan bestellen. Voordat ik dit doe wilde ik toch even checken met jullie of ik de juiste dingen bij elkaar heb gezet en alles compatible is met elkaar.
Werkt het allemaal goed samen? Is deze voeding voldoende voor dit systeem? Is de processorkoeler goed genoeg, of kan ik er juist nog op besparen? Dit zijn bijvoorbeeld dingen die ik toch even zeker wil weten, aangezien ik geen expert ben op dit gebied.
Ik zou van jullie willen vragen om mijn lijst eens te bekijken. Mocht er iets niet kloppen of kan het ergens beter dan hoor ik dat graag van jullie! Ik sta natuurlijk open voor eventuele tips en suggesties.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 385,99 | € 385,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 254,90 | € 254,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X | € 1.191,- | € 1.191,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart RGB | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Voedingen | ASUS TUF Gaming 850W Gold | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Totaal | € 2.197,12 | |||
Alvast mijn dank!
Joey
[ Voor 18% gewijzigd door Salv0 op 03-04-2024 17:53 ]