Sinds kort (1 a 2 weken) heb ik dagelijks zodra ik outlook start (applicatie op laptop) dat ik opnieuw moet inloggen bij outlook voor mijn @outlook.com mail adres, het gaat dus om de windows desktop app.
Mijn andere domeinen (imap + gmail) binnen outlook hebben geen problemen, enkel dus mijn outlook account geeft een error dat het wachtwoord vereist is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eDzAS3Ko7MW5G6SBT9MHnsle.png?f=user_large)
Na op de link geklikt te hebben werkt het weer, maar na een tijdje (meestal de dag erna dus, soms eerder) moet ik weer opnieuw inloggen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/k6C1oxkbFHLRDdZMq3BKFEFN.png?f=user_large)
Op al mijn andere microsoft apps ben ik wel gewoon nog ingelogged en wordt nergens om een nieuwe login gevraagd.
Heb het account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, zonder resultaat. Uitgelogged van MS en opnieuw ingelogged ook dat baat niet, outlook blijft dagelijks een melding geven.
Iemand een idee/tip hoe dit op te lossen of waarom dit gebeurd?
Mijn andere domeinen (imap + gmail) binnen outlook hebben geen problemen, enkel dus mijn outlook account geeft een error dat het wachtwoord vereist is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eDzAS3Ko7MW5G6SBT9MHnsle.png?f=user_large)
Na op de link geklikt te hebben werkt het weer, maar na een tijdje (meestal de dag erna dus, soms eerder) moet ik weer opnieuw inloggen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/k6C1oxkbFHLRDdZMq3BKFEFN.png?f=user_large)
Op al mijn andere microsoft apps ben ik wel gewoon nog ingelogged en wordt nergens om een nieuwe login gevraagd.
Heb het account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, zonder resultaat. Uitgelogged van MS en opnieuw ingelogged ook dat baat niet, outlook blijft dagelijks een melding geven.
Iemand een idee/tip hoe dit op te lossen of waarom dit gebeurd?