Mijn vraag
Spotify onderbreekt steeds, bij gebruik op de fiets met BT oortjes
Relevante software en hardware die ik gebruik
Spotify Premium
Hyundai GM2 oortjes (Temu)
Fresh n Rebel Twins 3+tip oortjes
Pixel 7 Pro met odido
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
playlists gedownload en Spotify op offline gezet. Dan stopt het afspelen vaak. Ook al wifi en 5g uitgezet zonder succes. De Fresh n Rebel oortjes hebben een in ear sensor en als de oortjes los raken uit mijn oor, dan stopt de muziek. Vandaag de Hyundai oortjes getest, zelfde resultaat ook al stoppen die niet de muziek bij uit het oor halen. Hebben gewoon geen in ear sensor.
Als ik mijn telefoon neerleg op een vaste plek en met oortjes in en muziek aan weg loop, dan kan ik zeker 10 meter bij de telefoon vandaan zonder geluidsprobleem. Aan de bt ontvangst lijkt het niet te liggen dus. Telefoon heb ik in zakje op de rug,max 1 meter afstand.
Het lijkt echt in het bewegen te zitten.
Ik weet nu niet meer wat ik nog kan proberen.
Spotify onderbreekt steeds, bij gebruik op de fiets met BT oortjes
Relevante software en hardware die ik gebruik
Spotify Premium
Hyundai GM2 oortjes (Temu)
Fresh n Rebel Twins 3+tip oortjes
Pixel 7 Pro met odido
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
playlists gedownload en Spotify op offline gezet. Dan stopt het afspelen vaak. Ook al wifi en 5g uitgezet zonder succes. De Fresh n Rebel oortjes hebben een in ear sensor en als de oortjes los raken uit mijn oor, dan stopt de muziek. Vandaag de Hyundai oortjes getest, zelfde resultaat ook al stoppen die niet de muziek bij uit het oor halen. Hebben gewoon geen in ear sensor.
Als ik mijn telefoon neerleg op een vaste plek en met oortjes in en muziek aan weg loop, dan kan ik zeker 10 meter bij de telefoon vandaan zonder geluidsprobleem. Aan de bt ontvangst lijkt het niet te liggen dus. Telefoon heb ik in zakje op de rug,max 1 meter afstand.
Het lijkt echt in het bewegen te zitten.
Ik weet nu niet meer wat ik nog kan proberen.