Hoezo duur????

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
hmmmm, laatste tijd zijn er in Nl. steeds meer winkels die misbruik willen maken van hun positie als 'enige verkoper van een produkt'. Goed voorbeeld is space-promotion.
Ik zag daar een PAPST fan voor 52'- en das verekkt duur.
Ging ik gister ff lang bij Display in de stad (Utrecht) en keek ik daar ff voor de gein rond. Wat blijkt, daar kost DEZELFDE fan gewoon 15 gulden minder...

Wie heeft ook ervaring met zulke afzetterij????

P.S mods, als ie hier niet goed staat, verplaats heb dan :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Die gasten bij SP denken natuurlijk, al die tweakers willen goeie fan's en wij verkopen ze tegen een hoge prijs omdat ze nergens anders te halen zijn.

Ergens best logisch, maar half GoT weet nu dat ze bij display stukken goedkoper zijn

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
ik moet zegge dat display echt een top zaak is, heel vriendelijk enzo. Khad die fan besteld, zegt die vent dat ik dinsdag wordt gebeld om hem op te komen halen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:11

RvV

En display was zelfs niet goedkoop heb ik me laten vertellen.

Y'24

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Weer zo'n topic dat nergens op slaat. Niets als flame bedoelt, maar waarom is sp nou weer een oplichter? Ik heb helemaal niets met deze zaak, maar ik weet in mijn beroep, dat het heel makkelijk te verklaren is dat er prijsverschillen zijn. Als een kleine organisatie toch aan een bepaalde kleine vraag wil voldoen, ligt hun inkoopprijs uiteraard aanmerkelijk hoger dan een keten van een aantal filialen, waar men prijsafspraken heeft liggen. Ik verkoop bv kabels aan grote zaken die daar 80% korting op hebben. Deze verkopen aan de particulier voor een marge van 40% of zelfs voor de brutoprijs= 80% winst. Kleinere ondernemers die slecht 50% korting krijgen, rekenen vaak met een marge van 25%. Deze zijn dus iets duurder dan de grotere zaken, maar wie zijn nu de oplichters?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn