Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p, voor de rest wat internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zou graag onder de €1000 blijven maar dat moet voor mijn doel geen probleem zijn lijkt me.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk alleen m'n schermen. Hoofdscherm is 1080p en 75hz. Specifieke model kan ik nog opzoeken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier alvast een voorzet, voornamelijk gebaseerd op de BBG alleen een andere CPU met een iets hogere clock snelheid, grotere voeding voor als ik in de toekomst eens wil upgraden van GPU en meer opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, maar als ik veel winst kan behalen met een 2e hands GPU ipv nieuw sta ik hier zeker voor open. Ik zit te kijken naar 3070's maar die zijn nog wel wat aan de prijs tov de 4060. Als hier nog tips voor zijn hoor ik het ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik gebruik momenteel 2 schermen omdat ik het fijn vind om soms een browser/discord open te hebben naast een game. Nou twijfel ik om deze 2 weg te doen voor een ultrawide scherm alleen ben ik benieuwd naar de ervaringen. Ik weet dat je zones kan instellen om bijvoorbeeld een browser naast een game te hebben, maar werkt in dit in de praktijk net zo prettig als 2 schermen?
Daarnaast ben ik nog opzoek naar een kleine behuizing. Ik wil dit systeem eigenlijk onder mn bureau schroeven en ben dus opzoek naar wat kleins. Dus hier zijn tips ook welkom over!
Graag met zoiets: https://www.multiratio.nl/cpu-houder-mr-meerdere-kleuren
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck systeem, uiterlijk maakt me dus niks uit aangezien het systeem onder mn bureau komt. Geluid maakt me ook niet heel veel uit aangezien ik meestal m'n headset op heb. Daarnaast dus graag ervaringen over ultrawide en multitasken.
Dat was het volgens mij wel!
Voornamelijk gamen op 1080p, voor de rest wat internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zou graag onder de €1000 blijven maar dat moet voor mijn doel geen probleem zijn lijkt me.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk alleen m'n schermen. Hoofdscherm is 1080p en 75hz. Specifieke model kan ik nog opzoeken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier alvast een voorzet, voornamelijk gebaseerd op de BBG alleen een andere CPU met een iets hogere clock snelheid, grotere voeding voor als ik in de toekomst eens wil upgraden van GPU en meer opslag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Tray | € 121,97 | € 121,97 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 OC Edition 8GB GDDR6 | € 313,99 | € 313,99 |
| 1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Wit | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W | € 81,13 | € 81,13 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 866,34 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, maar als ik veel winst kan behalen met een 2e hands GPU ipv nieuw sta ik hier zeker voor open. Ik zit te kijken naar 3070's maar die zijn nog wel wat aan de prijs tov de 4060. Als hier nog tips voor zijn hoor ik het ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik gebruik momenteel 2 schermen omdat ik het fijn vind om soms een browser/discord open te hebben naast een game. Nou twijfel ik om deze 2 weg te doen voor een ultrawide scherm alleen ben ik benieuwd naar de ervaringen. Ik weet dat je zones kan instellen om bijvoorbeeld een browser naast een game te hebben, maar werkt in dit in de praktijk net zo prettig als 2 schermen?
Daarnaast ben ik nog opzoek naar een kleine behuizing. Ik wil dit systeem eigenlijk onder mn bureau schroeven en ben dus opzoek naar wat kleins. Dus hier zijn tips ook welkom over!
Graag met zoiets: https://www.multiratio.nl/cpu-houder-mr-meerdere-kleuren
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck systeem, uiterlijk maakt me dus niks uit aangezien het systeem onder mn bureau komt. Geluid maakt me ook niet heel veel uit aangezien ik meestal m'n headset op heb. Daarnaast dus graag ervaringen over ultrawide en multitasken.
Dat was het volgens mij wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Hapkoek op 04-04-2024 11:18 ]