Hallo,
Ik ben inmiddels bezig met het overclocken van mijn geforce sdr en mijn cpu. nou is mijn cpu gelocked (duron 700) en kan ik dus alleen de fsb overclocken (ik wil niet het gevaar lopen met de potloodstreepjes, als mijn pc het namelijk niet meer doet heb ik geen geld voor een nieuwe cpu)
Mijn pc:
duron 700
MSI K7-pro (via KT133 chipset)
128 sdram 100mhz
geforce sdr
Nou kan ik de fsb maar tot 107 mhz zetten, anders dan crashed mijn pc al als ik een prog opstart. (Cpu temp is 41-43, goed dus)
Nou vroeg ik me af waardoor zou ik niet verder kunnen?
PCI slot staat op 35,3 en agp op 70.7, cpu op 748,9.
(Oh ik zie nu al dat memory alsnog op 100mhz staat, ookal staat de fsb op 107, dus daar zal t wel niet aan liggen)
Wat kan het dan zijn?
Zou ik de fsb hoger kunnen zetten als ik pc133 sdram of DDR ram koop?
Alvast bedankt,
Alain
Ik ben inmiddels bezig met het overclocken van mijn geforce sdr en mijn cpu. nou is mijn cpu gelocked (duron 700) en kan ik dus alleen de fsb overclocken (ik wil niet het gevaar lopen met de potloodstreepjes, als mijn pc het namelijk niet meer doet heb ik geen geld voor een nieuwe cpu)
Mijn pc:
duron 700
MSI K7-pro (via KT133 chipset)
128 sdram 100mhz
geforce sdr
Nou kan ik de fsb maar tot 107 mhz zetten, anders dan crashed mijn pc al als ik een prog opstart. (Cpu temp is 41-43, goed dus)
Nou vroeg ik me af waardoor zou ik niet verder kunnen?
PCI slot staat op 35,3 en agp op 70.7, cpu op 748,9.
(Oh ik zie nu al dat memory alsnog op 100mhz staat, ookal staat de fsb op 107, dus daar zal t wel niet aan liggen)
Wat kan het dan zijn?
Zou ik de fsb hoger kunnen zetten als ik pc133 sdram of DDR ram koop?
Alvast bedankt,
Alain