Toon posts:

Pre-Order je Radeon 8500

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.ebgames.com/ebx/categories/products/product.asp?pf_id=210086

Ik ga hem denk ik wel Pre-Orderen, 2 oktober verstuurd, heb je hem 4/5 oktober in huis :)

$299.99 = 744,425185 Gulden. :)

En dat voor iets wat sneller is dan een GeForce3 :)

Verwijderd

opzich wel cool.. maar ik wacht denk ik 1 maandje.. misschien 2... in de hoop dat de prijs wat daalt.. en als er misschien nog een bug ofzo inzit dat die dan weg is.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 13:37 schreef limp_bizkit het volgende:
opzich wel cool.. maar ik wacht denk ik 1 maandje.. misschien 2... in de hoop dat de prijs wat daalt.. en als er misschien nog een bug ofzo inzit dat die dan weg is.. :)
Bug? Goh, hoezo zou het toch zo lang duren voordat hij gereleased wordt :Z

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Op zondag 09 september 2001 13:36 schreef iefje het volgende:

Ik ga hem denk ik wel Pre-Orderen, 2 oktober verstuurd, heb je hem 4/5 oktober in huis :)

Is dat creditcard only?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 13:38 schreef edward2 het volgende:

[..]

Is dat creditcard only?
Ja, je moet daar met een Creditcard betalen.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
En daar komt $55 extra shipping costs bovenop, plus eventuele import taxes die de douane je graag toekent. ;)

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31
Is dat incl. eventuele invoerrechten? Of kun je er vanuit gaan dat men die over het hoofd ziet??

PS: ik zie dat er ook nog $55 verzendkosten bij komen :(

edit: Ik had een nanoseconde sneller moeten zijn..

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Waarom zijn ze in NL toch altijd zo traag, in Duitsland staat ze ook al her en der in de pricewatch, hier in NL weten de meeste zaken weer niet eens van het bestaan af....

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 13:38 schreef iefje het volgende:

[..]

Bug? Goh, hoezo zou het toch zo lang duren voordat hij gereleased wordt :Z
ja ok..... maar dan zijn er altijd nog de drivers... hopelijk heeft ATi nu gelijk mooie.. want daar hebben ze vaker problemen mee gehad.. met drivers..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 13:52 schreef edward2 het volgende:
Waarom zijn ze in NL toch altijd zo traag, in Duitsland staat ze ook al her en der in de pricewatch, hier in NL weten de meeste zaken weer niet eens van het bestaan af....
Ja idd. Echt wel kl*te :(

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

zou die in Nl ook 750-800 piek kosten?

ik heb geen creditcrad, inkoop actie zou nog kunnen denk ik. kijk eerst maar hoeveel het totaal wordt, dus verzend, tax, hele zooi.

Verwijderd

sneller dan gf 3 |:(

i don't think so

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 14:59 schreef -SK- het volgende:

[..]

sneller dan gf 3 |:(

i don't think so
Hoezo niet? Beta model was bijna even snel, de MEmspeed van de Retail ligt 90Mhz hoger, denk het dus WEL.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46

+ 19% btw = 900 gulden

+ invoerkosten + verzendkosten = 1000 gulden

:)

Nederlandse prijs zal dan wel zo rond de 1200 gulden liggen voor de retail versie :)

• Sovereign
Beta model was bijna even snel
Niet echt, soms zat er ook een flink verschil tussen. Ligt aan de selectieve keuze van de benchmark of hij "bijna even snel is" of lang nog niet even snel. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Niet echt, soms zat er ook een flink verschil tussen. Ligt aan de selectieve keuze van de benchmark of hij "bijna even snel is" of lang nog niet even snel. 8-)
Ik vind het grootste voordeel nog, dat het niet zo'n K*NKER Nvidia kaart is. Sommige spellen doen het gewoon NIET. Of je nou een GeForce Fix download of niet.

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 15:40 schreef iefje het volgende:

[..]

Ik vind het grootste voordeel nog, dat het niet zo'n K*NKER Nvidia kaart is. Sommige spellen doen het gewoon NIET. Of je nou een GeForce Fix download of niet.
Goh wat een geniale argumentatie. Ik weet niet wat voor stokoude spellen jij probeert te spelen met een geforce, en ik betwijfel ten zeerste dat ze dan spontaan zouden werken met een r200, mede omdat die nog nieuwer is en hoogst waarschijnlijk een flinke zooi driver problemen zal hebben. (Ik kan me nog die vreselijk Radeon 1 registry tweaks herinneren, voor ieder spel weer andere.)

Nee hoor, ik kijk nog rustig een paar maandjes de kat uit te boom, en ben ondertussen zwaar tevreden met mijn geforce 3 (waar alle spellen die ik speel het op doen).

• Sovereign
Hmm, heb nog nooit een probleem daarmee gehad. Ja, Final Fantasy 7 was de enige keer dat een spel het niet deed zoals het moest, maar dat heeft nooit aan NVIDIA zelf gelegen. Heb nog nooit gezien dat een spel het niet doet. Welke games bedoel je dan?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46
Op zondag 09 september 2001 15:40 schreef iefje het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek met die 30.000 verschillende driver versies :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 15:59 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Hmm, heb nog nooit een probleem daarmee gehad. Ja, Final Fantasy 7 was de enige keer dat een spel het niet deed zoals het moest, maar dat heeft nooit aan NVIDIA zelf gelegen. Heb nog nooit gezien dat een spel het niet doet. Welke games bedoel je dan?
FF7 en FF8 down het allebei NIET. Terwijl een vriend van mij een Radeon 64MB DDR heeft, en daar doen ze het allebei perfect. En zijn kaart is nog nieuwer dan die van mij :(
Pagina: 1