Toon posts:

YMF 754 geen ac3->win2k, hoontech iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 2 weken geleden een Hoontech Iphone aangeschaft met een digitale dochterkaart. Onder 98 werkt alles perfect maar onder win2k mis ik de ac3 functionaliteit. Bij mn oude live was het een kwestie van SP2 installen en nieuwe drivers installen. Weet iemand toevallig welke drivers ik moet hebben om ac3 te krijgen?? de drivers van hoontech zelf bieden nl. geen uitkomst.

je hoeft speciaal deze kaart te hebben. Een andere met dezelfde chipset of de Yamaha YMF 744 zouden ook samen moeten werken met dezelfde drivers.

Verwijderd

Topicstarter
^^schop^^ wie heeft er een soortgelijke kaart met dezelfde problemen?

Verwijderd

Ik heb dus het zelfde probleem.
Krijg A3d ook niet aan de praat in win2k.
Ook niet met de nieuwste Yamaha drivers.

Jammer is dat... supper kaarje.maar geen A3d! :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eerst de win98 drivers nu maar geinstalled en daarna de XP. k heb iig ac3 passtrough, en met cs is het met een koptelefoon op zeer goed te pruimen, alhoewel et onder 98 allemaal wat beter klinkt. Maar jah, ik draai eenmaal liever win2k...

ow ja, vergeet niet van tevoren SP2 te installen voor win2k

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 13:07 schreef neographikal het volgende:
ik heb eerst de win98 drivers nu maar geinstalled en daarna de XP. k heb iig ac3 passtrough, en met cs is het met een koptelefoon op zeer goed te pruimen, alhoewel et onder 98 allemaal wat beter klinkt. Maar jah, ik draai eenmaal liever win2k...

ow ja, vergeet niet van tevoren SP2 te installen voor win2k
Ok.. zal es ff proberen.
In het boekje van de Iphone staat btw wel een manier om a3d onder win2k aan de praat te krijgen.. maar die werkte voor mij niet.