Wij zouden ons oud keramisch fornuis met oven willen vernieuwen naar een inductiefornuis..
...
In mijn electriciteitskast heb ik een voorziening van 2x25A met kabels van 2.5mm².
Als ik de afdekplaat achter de oven eraf doe zie ik 5 kabels, dus met de aarding.
Het gaat hier over 220 volt.
Ik heb de foto's toegevoegd om zo een duidelijk beeld te schetsen, de 2 bovenste linkse zekeringen zijn deze van het Fornuis.
Het betreft een aansluiting voor België.
Ohja, die kabels aan het fornuis die afgeknipt zijn, dit was zo toen wij hier kwamen wonen en wat ik nu pas zie door het deksel te demonteren.
...
Graag had ik jullie expertise gehad wat het veiligst is om te kopen gezien het een huurhuis is.
Kan ik ergens het wattage meten of is dit nu niet relevant?
Ik ga zeker niet zelf zomaar iets proberen maar il wel een idee naar waar wij rekening moeten mee houden.
Bedankt alvast!
...
In mijn electriciteitskast heb ik een voorziening van 2x25A met kabels van 2.5mm².
Als ik de afdekplaat achter de oven eraf doe zie ik 5 kabels, dus met de aarding.
Het gaat hier over 220 volt.
Ik heb de foto's toegevoegd om zo een duidelijk beeld te schetsen, de 2 bovenste linkse zekeringen zijn deze van het Fornuis.
Het betreft een aansluiting voor België.
Ohja, die kabels aan het fornuis die afgeknipt zijn, dit was zo toen wij hier kwamen wonen en wat ik nu pas zie door het deksel te demonteren.
...
Graag had ik jullie expertise gehad wat het veiligst is om te kopen gezien het een huurhuis is.
Kan ik ergens het wattage meten of is dit nu niet relevant?
Ik ga zeker niet zelf zomaar iets proberen maar il wel een idee naar waar wij rekening moeten mee houden.
Bedankt alvast!
[ Voor 8% gewijzigd door HermanVb op 02-04-2024 07:03 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/JL3VFGVIrp5kgIHsTLXnqNKc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/BtT3PrVMmuSbqGN8fD1gMucG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dxW9l1tvuQhx3sor00OKn2Qb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VTAtBNClUpsLciTcpvbongUY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wrory6W8iT3IBkXrzIPdajMQ.jpg?f=fotoalbum_large)