Ik heb een Siemens C35 en nou heb ik mijn toestel code 3 keer fout ingetoetst en staat er nu bij een paar functies toestel code geblokkeerd, maar ik kan mijn gsm nog gewoon gebruiken. Wat is een toestel code en hoe unblock ik hem?
Die wordt als het goed is bij het toestel geleverd. Vaak in een totaal dichte enveloppe. Vraag even bij wie je het toestel heb gekocht.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Die code moet je invoeren als je je SIM pincode 3 keer fout doet. Hij zegt dat ie z'n toestel code 3 keer fout heeft gedaan. Dit is dus NIET z'n simkaart die geblokkeerd is.Op zondag 09 september 2001 13:26 schreef Wesley het volgende:
puk code
Dit is tenminste wat ik er uit kan halen. Als je inderdaad je pincode van je sim 3 keer fout hebt gedaan heeft Wesley wel gelijk.
Verwijderd
ja puk code dusOp zondag 09 september 2001 13:27 schreef KroontjesPen het volgende:
Die wordt als het goed is bij het toestel geleverd. Vaak in een totaal dichte enveloppe. Vraag even bij wie je het toestel heb gekocht.
[typvaudt]
Heb 6210 afgelopen donderdag gekocht maar daar zat geen puckcode bijOp zondag 09 september 2001 13:29 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja puck code dus
Defunctus Deo Juvente
Nee het is niet de pin code van de sim. Anders zou ik dus ook niet meer mijn telefoon kunnen gebruiken. Mijn sim werkt fgewoon na invoeren van de code. Maar er zit in het beveiligings menu ook een toestel code functie, ik wist niet wat het was en dacht dat ik er mijn pincode van de sim moest gebruiken. Weet niemand wat het is en hoe ik het unblock?
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid, het heet de PUK-code, en je krijgt hem vaak bij je SIM-kaart, maar soms niet.Op zondag 09 september 2001 13:30 schreef HappyFun het volgende:
en toch geen puckcode
Gewoon ff bellen met je provider (dus KPN), waarschijnlijk krijg je hem via hen
Van die toestel code weet ik eigenlijk ook niet, ik vrees dat je met een kabeltje moet gaan klooien.
Ik heb hem ook per ongeluk geblokkeerd
Verwijderd
die toestel code heb ik ook niet.. maar dat is niet errug die opties zijn toch nergens voor nodigOp zondag 09 september 2001 13:31 schreef Niek het volgende:
Nee het is niet de pin code van de sim. Anders zou ik dus ook niet meer mijn telefoon kunnen gebruiken. Mijn sim werkt fgewoon na invoeren van de code. Maar er zit in het beveiligings menu ook een toestel code functie, ik wist niet wat het was en dacht dat ik er mijn pincode van de sim moest gebruiken. Weet niemand wat het is en hoe ik het unblock?
maar als je je toestelcode eraf wilt halen zul je met je software moeten gaan klooien geen pretje dus
Verwijderd
Alles waarvoor je je toestelcode moet invoeren, grotendeels blokkeringen instellen, als je hebt ingesteld dat je telefoon alleen met de huidge sim werkt (zoals ik dus), heb je een probleem als je een andere sim erin wilt stoppen (bijv. na afloop van je abonnement).Op zondag 09 september 2001 13:51 schreef Niek het volgende:
Welke opties kan ik nu niet meer dan?
Maar je kunt er gewoon nog prima mee werken hoor.
Pagina: 1