Website niet vertrouwd certificaat.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Ik heb een website gemaakt bij Weebly.com. De domeinnaam staat bij Vimexx. De bezoekers worden doorgestuurd van de domeinnaam die bij Vimexx staat naar Weebly.com.

Tegenwoordig krijg ik op Chrome,... steeds een bericht

Verdachte pagina voor uw bescherming geblokkeerd

Uw verbinding met deze webpagina is niet veilig omdat de pagina een niet-vertrouwd beveiligingscertificaat gebruikt.
Phishing-websites gebruiken vaak valse certificaten om deze waarschuwing uit te lokken, met als doelstelling uw gevoelige gegevens te verkrijgen.

De waarschuwing wordt gegeven door Bitdefender die op mijn laptop staat. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privacy1234
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10-04-2024
Meestal is zo'n certificaat geregistreerd bij je hostingpartij. Ze zouden een platform moeten hebben waar je in kan loggen en je certificaten kan beheren. Ik denk dat dit een probleem is waar zij je mee kunnen helpen, want wij weten niet wat er staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Er wordt content gehost vanuit het domein weebly.com, maar je certificaat is voor alleen je eigen domein = niet vertrouwd in Chrome. Dit los je niet zomaar op volgens mij, website geheel bij Vimexx neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Wat bedoel je met doorgestuurd? Misschien kun je hier de url delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je überhaupt een certificaat op je website gezet? Biedt Weebly die als dienst aan?
Zo niet dan moet je die zelf aanschaffen en plaatsen, deze moet jaarlijks worden vernieuwd.

Alleen als de CN in je certificaat matcht met de hostnaam van je website én deze van een vertrouwde uitgever komt zal hij worden geaccepteerd.

[ Voor 28% gewijzigd door nelizmastr op 01-04-2024 21:52 ]

I reject your reality and substitute my own