Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Vraag
Beste antwoord (via Juup op 02-04-2024 11:40)
Komt dit in de buurt?Juup schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:51:
Ik heb deze kleine TIR lensjes:
Hoe ga ik dit (enigszins nauwkeurig) maken?
Ik kan de files voor je uploaden naar Printables of Thingiverse, printen zelf gaat me momenteel niet lukken.
(Misschien even tussen vraag & aanbod kijken, zijn er meestal wel een paar die hun diensten aanbieden.)
/f/image/KDsLPBAFswV7h4RIEh0s9zoU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door wally1987 op 02-04-2024 00:28 ]
Alle reacties
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Komt dit in de buurt?Juup schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:51:
Ik heb deze kleine TIR lensjes:
Hoe ga ik dit (enigszins nauwkeurig) maken?
Ik kan de files voor je uploaden naar Printables of Thingiverse, printen zelf gaat me momenteel niet lukken.
(Misschien even tussen vraag & aanbod kijken, zijn er meestal wel een paar die hun diensten aanbieden.)
/f/image/KDsLPBAFswV7h4RIEh0s9zoU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door wally1987 op 02-04-2024 00:28 ]
[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 02-04-2024 10:21 ]
Oh wow dat ziet er heel goed uit.wally1987 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 00:27:
Komt dit in de buurt?
[Afbeelding]
Heel graag, dan ga ik eens kijken waar ik die kan laten printen.
Ik heb een (hand)cirkelzaag en een decoupeerzaag en wat handzaagjes._ferry_ schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:18:
Welke machines heb je wel? Als je wel een tafelzaag, cirkelzaag of afkortzaag hebt, dan kun je stukjes hout (9mm multiplex bijv.) onder de juiste hoek zagen en naast elkaar lijmen, dan ben je er ook.
Mocht bovenstaande uiteindelijk niet lukken dan wordt het zoiets i.d.d.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
https://www.thingiverse.com/thing:6560726
Ja, dat stelde ik ook al gelijk voor, maar dit is Tweakers, waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan.memphis schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:34:
Je hebt een cirkelzaak, die kan je toch op de gewenste hoek zetten? Dan een latje hout/kunststof zagen en die in stukjes zagen.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Mij lijkt het dat als je dergelijke machines in huis hebt je misschien wel iets van een technisch oog hebt.JukeboxBill schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:55:
[...]
Ja, dat stelde ik ook al gelijk voor, maar dit is Tweakers, waarom zou je het makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
Alleen met een fijn ijzerzaagje zou je nog iets van de gewenste nauwkeurigheid kunnen bereiken.
Daarom lijkt me 3D printen een veel beter plan (als die op tienden van mm's kunnen printen tenminste)