Ik ben op zoek naar een vervangen voor mijn huidige telefoon (S21) omdat de batterij zo ontzettend slecht is. (Red nog geen halve dag ermee met normaal gebruik)
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een toestel wat een aantal jaar mee kan. Ik vind een goede camera en batterij belangrijk.
Wat is je budget?
Rond de 900,-. Ik zal het toestel i.c.m. een abonnement kopen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu de S23 Ultra, OnePlus 12 en Google Pixel 8 Pro op mijn lijstje staan.
Ik twijfel enorm. De S23 Ultra is uiteraard niet het nieuwste model, Google Pixel 8 Pro zou een mindere batterij hebben (maar in hoeverre is de batterij slecht?), bij de OnePlus vind ik het wel een nadeel dat het niet volledig waterdicht is.
Verder hoor ik goede verhalen over deze telefoons.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Hebben jullie ervaring met ddeze toestellen of raden jullie nog een andere aan?
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een toestel wat een aantal jaar mee kan. Ik vind een goede camera en batterij belangrijk.
Wat is je budget?
Rond de 900,-. Ik zal het toestel i.c.m. een abonnement kopen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu de S23 Ultra, OnePlus 12 en Google Pixel 8 Pro op mijn lijstje staan.
Ik twijfel enorm. De S23 Ultra is uiteraard niet het nieuwste model, Google Pixel 8 Pro zou een mindere batterij hebben (maar in hoeverre is de batterij slecht?), bij de OnePlus vind ik het wel een nadeel dat het niet volledig waterdicht is.
Verder hoor ik goede verhalen over deze telefoons.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Hebben jullie ervaring met ddeze toestellen of raden jullie nog een andere aan?