Beste moderatie (en dus gelieve geen reacties door niet-moderators),
In een oude review wordt (een van) mijn persoonlijke naam(en) genoemd.
Samen met deze andere user heb ik al geprobeerd om de review aan te passen, maar hierbij kwam de bewerking als "aanvulling" er bij te staan; het origineel staat er ook nog steeds boven.
Graag zou ik de (persoonlijke) naam uit de review verwijderd willen hebben.
Mijn naam heb ik alleen in de prive-gesprekken tijdens de V&A genoemd tegen de andere user, maar ik heb mijn persoonlijke redenen om die niet op mijn profiel (of onderliggende pagina's) te willen vermelden.
Dus bijvoorbeeld:
In een oude review wordt (een van) mijn persoonlijke naam(en) genoemd.
Samen met deze andere user heb ik al geprobeerd om de review aan te passen, maar hierbij kwam de bewerking als "aanvulling" er bij te staan; het origineel staat er ook nog steeds boven.
Graag zou ik de (persoonlijke) naam uit de review verwijderd willen hebben.
Mijn naam heb ik alleen in de prive-gesprekken tijdens de V&A genoemd tegen de andere user, maar ik heb mijn persoonlijke redenen om die niet op mijn profiel (of onderliggende pagina's) te willen vermelden.
Dus bijvoorbeeld:
Wordt:[NAAM] heeft monitor gekocht, lekkere snelle communicatie en afhandeling. Tot een volgende keer.
Bij voorkeur ook niet mijn username gebruiken, ik overweeg nog om mijn username te gaan wijzigen en heb dan liever geen referentie naar de oude username.Heeft een monitor gekocht, lekkere snelle communicatie en afhandeling. Tot een volgende keer.