Mijn vraag
Op veel webpagina's worden woorden automatisch vertaald van het Engels naar het Nederlands ondanks dat automatisch vertalen uitgeschakeld staat in mijn Chrome browser. Pricewatch heet op Tweakers bijvoorbeeld Prijskijk en Best Buy Guides heet Bestekoopgidsen. Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie van Chrome op Windows 11 Pro in het Engels.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Via Settings > Languages > Google Translate uitgeschakeld.
- Nederlands verwijderd uit de lijst van "Website in your language". Hier staat alleen Engels.
- Mijn Chrome extensions (ABP, Ghostery, Bitdefender) gecheckt maar als ik deze uitschakelen dan nog steeds hetzelfde probleem
- Gegoogled maar hier zie ik niet veel meer dan wat ik al gecheckt heb
Op veel webpagina's worden woorden automatisch vertaald van het Engels naar het Nederlands ondanks dat automatisch vertalen uitgeschakeld staat in mijn Chrome browser. Pricewatch heet op Tweakers bijvoorbeeld Prijskijk en Best Buy Guides heet Bestekoopgidsen. Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie van Chrome op Windows 11 Pro in het Engels.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Via Settings > Languages > Google Translate uitgeschakeld.
- Nederlands verwijderd uit de lijst van "Website in your language". Hier staat alleen Engels.
- Mijn Chrome extensions (ABP, Ghostery, Bitdefender) gecheckt maar als ik deze uitschakelen dan nog steeds hetzelfde probleem
- Gegoogled maar hier zie ik niet veel meer dan wat ik al gecheckt heb
[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 01-04-2024 11:02 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server