I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Intentionally left blank
En als ik op je sig klik snap ik weer helemaal waarom
Text only, je kunt een url invoegen en that's it. GoT is een discussieforum, geen promo voor je eigen verkoopsite
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hoeveel andere gebruikers zie je met images in hun signature?Bruiser schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:57:
Ik heb begrepen dat html code niet is toegestaan...?
Kan het zijn dat [[URL=afbeelding]Afbeelding[/URL]] ook geweigerd wordt in de signature of doe ik iets verkeerd?
Misschien heeft dat met elkaar te maken?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Man ik maakte die dingen voor mensen in Fotosoep CS2 ofzoCodeCaster schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:23:
Gooiterug naar alle phpBB-discussiepleinen en aanverwanten. Iedereen had een bannier in zijn onderschrift, vaak groter dan de berichten zelf. Oh, en de bandbreedte...
I have stability. The ability to stab.
Danku voor je reactie. (Toch iemand die normaal kan reageren.)crisp schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:18:
Plaatjes zijn inderdaad niet toegestaan in je discussieruimtehandtekening.
[ Voor 70% gewijzigd door Bruiser op 01-04-2024 15:01 ]
Maar het is wel klaar. Plaatjes in handtekening = neen.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.