Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-05 09:03
Vorige week ergens voor een leuke prijs bovenstaande mediaspeler gekocht. Ik wist donders goed dat Zappiti opgehouden is te bestaan, maar ik heb er mijn reden voor: dat ding ondersteunt perfect 3D iso bestanden. Wellicht ben ik een uitzondering die 3D nog omarmt en ook nog twee prima 3D compatibele tv toestellen in bezit heeft.

Nu heeft die Zappiti een interne harddisk van 8TB meegeleverd gekregen. Het ware fijn mocht ik via de computer toegang hebben tot die disk.
In de instellingen heb je DNLA, SAMBA, AFP,FTP die dingen. Staan allemaal aan, doch enkel op een Intel Macbookpro zie ik dat ding in mijn netwerk staan middels DNLA.
Zeker op Apple spul zou je met AFP toch wat moeten gaan zien.

Heeft iemand ervaring met zulk apparaat?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:50
Zappiti gebruikt waarschijnlijk nog smb1, Windows wil minimaal v2 hebben.

Als je zoekt op smb1 en zappati vind je wel wat, en mogelijke oplossingen, maar je kunt ook kijken of bv een usb disk niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-05 09:03
canonball schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:58:
Zappiti gebruikt waarschijnlijk nog smb1, Windows wil minimaal v2 hebben.
Er is nog een update voor dat toestel geweest (versie 3.15) die nu wel SMB2 zou ondersteunen. Die staat er inmiddels op, maar doet niets. Zowel via Macs als Windows is er niks te zien.

In het slechtste geval moet ik wel eea via USB doen. In de slaapkamer staat er ook nog een mediaspeler die 3D kan. Het zou natuurlijk leuk zijn mocht die de files kunnen lezen op de interne disk van die andere. Scheelt me weer de volledige inhoud van een NAS.